Полтавщина

Кременчуцька теплоелектроцентраль і всі тепломережі, в тому числі й котельні КП “Теплоенерго”, перевірені й готові до подачі тепла у міські квартири. Нині триває завершальний етап підготовки до пуску тепла на тепломагістралях ТЕЦ Крюківського вагонобудівного заводу та реконструкція котельні кварталу 176. Тож тепло в мікрорайон 1-й Занасип буде подане із запізненням на кілька днів. Водночас у школі й дитячому садку, що знаходяться в цьому мікрорайоні, тепло подадуть вчасно.

На місці баталії – сад миру

Полтавська делегація повернулася з Білорусі, де взяла участь у відзначенні 300-ліття битви під Лісною, повідомляє прес-служба Полтавської міської ради. Ця битва між шведськими і російськими військами відбулася у ході Північної війни.
Урочистості відвідали також делегації з Росії та Швеції. На честь ювілейної дати було закладено сад миру й згоди, який має символізувати сучасне ставлення до подій спільної історії.
“Це цілком збігається і з концепцією відзначення 300-ліття Полтавської битви, – вважає начальник управління культури Полтавського міськвиконкому Юлія Палієнко. – Дана поїздка, – каже вона, – спонукає надавати ще більшої ваги розвитку туристичної інфраструктури, робити Полтаву цікавою для численних гостей з інших країн”.

Автостанцію перенесуть

Автостанція міжрайонного і приміського сполучення, що по вулиці Шевченка в обласному центрі, збудована понад п’ятдесят років тому. Вона стала останнім часом предметом численних нарікань від мешканців прилеглих вулиць, керівництва школи љ 39 для дітей з особливими потребами, що знаходиться поряд. “Зоря Полтавщини” також не раз порушувала цю проблему. Велике скупчення транспорту (щодня звідси відправляються в рейси понад 800 автобусів) у цьому районі створює затори на дорогах, аварійні ситуації…
Розв’язати проблему керівництво міста доручило управлінню з питань містобудування та архітектури міськвиконкому, інформує прес-служба міської ради. На зустрічі з полтавцями, які живуть у цьому районі, головний архітектор міста Вадим Вадімов сказав, що автостанція належить до об’єктів, які підлягають виносу з центральної частини міста. Спочатку треба перенести частину маршрутів звідси на центральний автовокзал љ1 у мікрорайоні Алмазний. Потім створити кілька невеликих автостанцій на кінцевих зупинках міського транспорту, відповідно до напрямків руху. Цю думку підтримує і власник усіх автостанцій області ВАТ “Полтаваавтотранс”. Так, автобуси котелевського напрямку могли б зупинятися на Південному залізничному вокзалі, супрунівського – на автовокзалі љ1, кременчуцького та чутівського – в районі ВО “Знамено” тощо. Зіньківський напрямок поки що залишиться на старій автостанції.

Виростає диво-храм

У центрі села Руденкiвки, поруч із колишнiм колгоспним дитсатком, де останнiм часом тiсниться Свято-Пантелеймонiвська церква, ведеться досить iнтенсивно будiвництво нової церкви. Вона буде не цегляною й не мурованою, як зазвичай, а iз смерекових колод, завезених із Закарпаття. Роботи також ведуть будiвельники з карпатського краю. Вже завезено й куполи. Тож тижня-двох вистачить, аби звести церкву без жодного цвяха.
Настоятель церкви ієрей Михаїл розповів, що до Рiздва новобудова має бути повнiстю готовою, а на Великоднi свята тут проводитимуть богослужіння. Вже завезено iкони святителя Феодосiя Чернiгiвського, преподобних Лаврентiя Чернiгiвського та Iоанна Київського з мощами святих. Подібних святинь немає в жодному храмi району.
Днями тут вiдбулось освячення трьох куполiв i хреста, якi прикрасять храм.

Полтавські вертольоти – по всьому світу

Ще з 2000 року полтавське підприємство “КБ “Аерокоптер” почало випускати надлегкі вертольоти АК 1-3. Їх обладнано двигунами “Субару” потужністю 150 к.с. Сьогодні п'ять таких вертольотів літає в ПАР. Також полтавські гелікоптери використовують приватні структури у Франції, Чехії, Австрії, Канаді та інших країнах світу.
З наступного року ТОВ “КБ “Аерокоптер” планує збільшити виробництво надлегких вертольотів, яких традиційно виготовляють по 10 штук на рік, повідомив керівник КБ Ігор Полетучий.
– Сьогодні розглядається питання про виробництво й продаж одній із приватних структур Вірменії 20 таких гелікоптерів, – каже він. – Вони матимуть навісне обладнання й використовуватимуться на сільськогосподарських роботах.
Взагалі ж це полтавське підприємство може виробляти 25 вертольотів на рік і планує збільшувати виробничі потужності, зазначив Ігор Полетучий.

Print Friendly, PDF & Email
Ви можете залишити коментар, або Трекбек з вашого сайту. Друкувати Друкувати

Залишити комментар

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.