Щоб читачі повніше уявили масштаби реконструкції заводу, назву параметри лише одного з об’єктів – майбутнього зварювально-складального корпусу комплексу пасажирського вагонобудування. Його загальна площа становитиме майже двадцять тисяч квадратних метрів із довжиною 228 і шириною 76 метрів. Завдяки трьом прольотам тут буде здійснюватися увесь цикл робіт зі складання кузовів вагонів різних модифікацій. До корпусу прилягатиме трансбордер, за допомогою якого готові кузови транспортуватимуться до дільниці шпаклювання. У подальших планах – також спорудження адміністративно-побутового приміщення, яке сполучатиметься з виробничими підрозділами комплексу. Президент ВАТ “Крюківський вагонобудівний завод” Володимир Приходько, з яким ми зустрілися на цьому об’єкті, зазначив, що зварювально-складальний корпус буде здано в експлуатацію вже влітку наступного року. Хоча спершу планувалося ввести його в дію в 2010 році.
– А чим зумовлено майже подвійне прискорення темпів будівництва? – цікавимося у Володимира Івановича. Замість відповіді він ознайомив із нещодавно виданим розпорядженням Кабміну “Про заходи щодо оновлення рухомого складу для залізниць і метрополітенів”. Суть документа полягає в тому, що відтепер “Укрзалізниця” та метрополітени повинні оновлювати свій рухомий склад на довгостроковій (п’ятирічній) договірній основі з виробниками.
– Державної підтримки вітчизняного пасажирського вагонобудування ми добивалися роками, – коментує розпорядження уряду Володимир Приходько. – Наш завод став, по суті, не тільки родоначальником українського соціального транспорту, а й ініціатором створення нової галузі транспортного машинобудування. Сьогодні в Україні діє розгалужена мережа підприємств, які виступають нашими діловими партнерами з виробництва пасажирських вагонів. Досить сказати, що лише з Києва та Харкова нам поставляють свою продукцію п’ять заводів.
За словами Володимира Івановича, вже в нинішньому році “Укрзалізниця” отримає 117 пасажирських вагонів із маркою “КВБЗ”, а надалі щорічні поставки їх становитимуть 200 штук. Звідси й необхідність прискореного розвитку заводу, зокрема, його технічне переозброєння і нарощення виробничих потужностей. В останній період на підприємстві практично щороку стає до ладу новий цех, капіталовкладення зросли до 200 мільйонів гривень. До кінця року справлять новосілля колективи дільниці шпаклювання, випробувального центру, складу комплектуючих, цеху безрейкового транспорту. На черзі – згаданий зварювально-складальний корпус комплексу пасажирського вагонобудування.
Під час нашої розмови президент ВАТ “Крюківський вагонобудівний завод” повідомив і таку приємну новину: у жовтні намічається презентація ювілейного 300-го пасажирського вагона. Тож доречно буде згадати, що десять років тому крюківські вагонобудівники на свій страх і ризик виготовили перший дослідний зразок пасажирського вагона власної конструкції, а ще через чотири роки на магістралях України з’явився перший вітчизняний швидкісний експрес “Київ – Дніпропетровськ”. От і виходить, що Крюківському вагонзаводу доводиться постійно працювати на виріст.
– А чим зумовлено майже подвійне прискорення темпів будівництва? – цікавимося у Володимира Івановича. Замість відповіді він ознайомив із нещодавно виданим розпорядженням Кабміну “Про заходи щодо оновлення рухомого складу для залізниць і метрополітенів”. Суть документа полягає в тому, що відтепер “Укрзалізниця” та метрополітени повинні оновлювати свій рухомий склад на довгостроковій (п’ятирічній) договірній основі з виробниками.
– Державної підтримки вітчизняного пасажирського вагонобудування ми добивалися роками, – коментує розпорядження уряду Володимир Приходько. – Наш завод став, по суті, не тільки родоначальником українського соціального транспорту, а й ініціатором створення нової галузі транспортного машинобудування. Сьогодні в Україні діє розгалужена мережа підприємств, які виступають нашими діловими партнерами з виробництва пасажирських вагонів. Досить сказати, що лише з Києва та Харкова нам поставляють свою продукцію п’ять заводів.
За словами Володимира Івановича, вже в нинішньому році “Укрзалізниця” отримає 117 пасажирських вагонів із маркою “КВБЗ”, а надалі щорічні поставки їх становитимуть 200 штук. Звідси й необхідність прискореного розвитку заводу, зокрема, його технічне переозброєння і нарощення виробничих потужностей. В останній період на підприємстві практично щороку стає до ладу новий цех, капіталовкладення зросли до 200 мільйонів гривень. До кінця року справлять новосілля колективи дільниці шпаклювання, випробувального центру, складу комплектуючих, цеху безрейкового транспорту. На черзі – згаданий зварювально-складальний корпус комплексу пасажирського вагонобудування.
Під час нашої розмови президент ВАТ “Крюківський вагонобудівний завод” повідомив і таку приємну новину: у жовтні намічається презентація ювілейного 300-го пасажирського вагона. Тож доречно буде згадати, що десять років тому крюківські вагонобудівники на свій страх і ризик виготовили перший дослідний зразок пасажирського вагона власної конструкції, а ще через чотири роки на магістралях України з’явився перший вітчизняний швидкісний експрес “Київ – Дніпропетровськ”. От і виходить, що Крюківському вагонзаводу доводиться постійно працювати на виріст.