– Ми зустрічаємося з приводу досить приємної події – підписання договору про реалізацію проекту модернізації 95 вагонів метро між Крюківським вагонобудівним заводом та японським підприємством, – наголосив Олександр Попов. – Уже підписано договір про реалізацію проекту модернізації 95 вагонів метрополітену між виконавцем – ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» – та японською компанією ITOCHU Corporation. Для того, щоб втілення зазначеного проекту стало можливим, ми з 2010 року за участю наших фахівців і при підтримці Міністерства екології та природних ресурсів, Державного агентства екологічних інвестицій України провели велику роботу з японською стороною. Цей проект приблизно на 35 відсотків розв’язує проблему модернізації та заміни вагонів у столичному метрополітені. Його унікальність полягає в тому, що це – наймасштабніший проект в Україні в частині використання коштів Кіотського протоколу і є надзвичайно перспективним для подальшої співпраці з урядом Японії, – наголосив Олександр Попов.
Зазначимо, що за результатами відкритих торгів щодо закупівлі робіт із Проекту модернізації, оголошених за дорученням голови КМДА Олександра Попова, головне управління транспорту та зв’язку столичної міськдержадміністрації уклало договір із переможцем – ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод». Тож майже 1 мільярд гривень коштів Кіотського протоколу буде спрямовано на модернізацію 95 вагонів Київського метрополітену. Вже наступного року ці вагони стануть зручнішими – з кондиціонерами і тихим ходом. Крім того, зменшиться споживання електроенергії, а керування стане безпечнішим.
У церемонії підписання договору, яка відбулася у Посольстві Японії, Крюківський вагонобудівний завод представляли голова наглядової ради Володимир Приходько та голова правління Євген Хворост. Володимир Приходько подякував Надзвичайному і Повноважному Послу Японії в Україні за особистий внесок у підготовку проекту та запевнив, що крюківські вагонобудівники виконають усі зобов’язання у зазначений термін.
– Важливість цього проекту важко переоцінити для усіх учасників договору, – наголосив він. – Стосовно КВБЗ, то участь у ньому стане для підприємства вагомою сторінкою у розвитку вітчизняної галузі будівництва вагонів для метро, якій вже виповнилося 15 років і яка успішно розвивається. Японська сторона вимагала високого технічного забезпечення проекту, і ми його зобов’язалися забезпечити. Участь у такому масштабному міжнародному проекті стане для КВБЗ цінним досвідом розширення співпраці не тільки з традиційними європейськими партнерами, а й всесвітньо відомими японськими фірмами, які вирізняються високим рівнем технологій і якості продукції.
А вже під час спільної прес-конференції Володимир Приходько презентував найбільш цікаві економічні та технічні особливості проекту.
Едуард Ставицький у свою чергу подякував японському послу та голові КМДА за наполегливість і залучення до виконання робіт вітчизняного підприємства, яке у своїй роботі керується державницькими підходами.
Договір і справді потужний, адже у планах – модернізація 185 вагонів. Наприкінці поточного року вагонобудівники разом із японською стороною мають модернізувати перший поїзд із п’яти вагонів і відправити його на випробування. Наступні 90 вагонів оновлять упродовж 2013–2014 років. Після комплексної модернізації рухомий склад буде екологічнішим, економним у споживанні електроенергії, його обслуговування і поточний ремонт – дешевшими.
Ще одна подія, пов’язана з Крюківськ
им вагонобудівним заводом, відбулася у Києві з нагоди відкриття нової станції «Іподром». Прем’єр-міністру України Миколі Азарову, іншим учасникам урочистого заходу було презентовано новий поїзд метро з асинхронним тяговим приводом на візках із пневмопідвішуванням.
В Україні з’явився перший поїзд метро нового покоління. І він буде не останнім, наголосив керівник Уряду, оглянувши новинку. Цю інформацію працівники заводу сприймають як державну програму підтримки вітчизняних виробників.