У нашій області діють кілька програм, спрямованих на розвиток взаємодії влади і мас-медіа, адже ми розуміємо, що засоби масової інформації – найкращий канал доступу до громадськості з метою залучення її активної частини до обговорення актуальних соціальних питань і практичної реалізації спільно розроблених рішень.
Микола Перепелиця повідомив, що в області зареєстровано понад 600 друкованих засобів масової інформації, близько 70 телерадіоорганізацій. За словами промовця, останнім часом особливо інтенсивно розвивається інтернет-сегмент інформаційного простору області, з’являються нові інтернет-видання. Але, незважаючи на це, не втрачають своєї актуальності й друковані ЗМІ. Так, згідно з даними моніторингу, проведеного головним управлінням інформаційної та внутрішньої політики ОДА, Всеукраїнська громадсько-політична газета “Зоря Полтавщини” залишається найтиражнішим в області виданням, у районах найпопулярнішими є районки.
Під час семінару було обговорене широке коло проблем. Найгострішим залишається питання фінансування комунальних ЗМІ, а також взаємини із співзасновниками, декларування доходів та їх оподаткування, свобода слова, невтручання у діяльність редакцій газет, кадрове забезпечення. Із зауваженнями і пропозиціями виступали редактори регіональних ЗМІ: лохвицької “Зорі” – Олександр Москаленко, диканської “Трудової слави” – Світлана Глушко, котелевської “Народної трибуни” – Петро Ляш та інші.
Микола Перепелиця звернувся до редакторів газет із рекомендаціями, зокрема, активізувати інформування населення про реалізацію соціальних ініціатив Президента України, які спрямовані на підвищення якості життя громадян, на шпальтах газет розміщати більше проблемних матеріалів, а також публікацій, спрямованих на популяризацію здорового способу життя, моральне і культурне оздоровлення.