Така звітність включає дані про суми нарахованого заробітку та соціального платежу згідно із Законом України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування” № 2464-VI від 8.07.2010 р. Внаслідок скоординованих дій як платників, так і працівників Пенсійного фонду така система звітності дала позитивні результати.
З метою поглиблення розвитку електронного документообігу та створення сприятливих умов для платників у Пенсійному фонді України з 2008 року запроваджена система подання звітів в електронній формі з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП).
Основними перевагами такого звітування є: юридично чинний, зручний, швидкий безпаперовий документообіг; скорочення процедури оформлення та подання звітності; швидкий і надійний обмін електронними документами незалежно від віддаленості адресата; економія коштів на бланки, транспортні витрати та амортизацію техніки; прискорення обробки та перевірки звітності; забезпечення цілісності та конфіденційності інформації; усунення можливих помилок.
На прикладі територіального управління можна відзначити, що нині спостерігається тенденція до збільшення відсотка звітів із використанням ЕЦП у загальній кількості практично вдвічі. А це свідчить про розуміння платниками всіх переваг і зручностей. І якщо започатковували електронну звітність платники з великою чисельністю найманих працівників, то на сьогоднішній день цю новацію підтримали і представники малого бізнесу. Подбайте про зручність і ви!
За додатковою інформацією можна звернутися до спеціалістів відділу персоніфікованого обліку, інформаційних систем та мереж управління ПФУ в Київському районі за адресою: м. Полтава, вул. Червоноармійська, 3, к. 716, 715. Телефони для довідок: 56-09-62, 2-99-54.
Управління Пенсійного фонду України
Київського району в м. Полтаві.