А нещодавно в управлінні Південної залізниці відбулася ще одна вагома для вагонобудівників подія. Там проходило засідання міжвідомчої комісії, яка й мала вирішити, чи давати дозвіл на серійне виробництво технологічно нових пасажирських вагонів. Її очолював заступник генерального директора Укрзалізниці Микола Сергієнко. Серед членів комісії були представники залізниці, науковці Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту та Державного українського науково-дослідного інституту вагонобудування. Крюківський вагонобудівний завод представляли технічний директор Сергій Луконін і начальник проектно-конструкторського управління Олег Шкабров. Результатом роботи членів комісії стали підписання державного акта прийому нового вагона та дозвіл на виробництво серії вагонів для десяти потягів по дев’ять вагонів кожний.
Варто нагадати, що особливостями нового вагона є ширший спектр наданих пасажиру послуг і вищий рівень комфортності. Тож Микола Сергієнко високо оцінив нове досягнення крюківських вагонобудівників, зазначивши, що вагон досить вдало спроектовано, він має надійну конструкцію. Цей потяг стане справжнім проривом для українських залізниць, наголосив посадовець.
– У нас не виникало сумнівів, що цей вагон буде таким же вдалим, як і всі попередні, які успішно пройшли експлуатаційні випробування й зарекомендували себе якнайкраще і в роботі, і в ремонті. За десять років випуску пасажирських вагонів завод здобув репутацію надійного партнера з вагомим запасом потенційних можливостей на перспективу. Тож як тільки в Укрзалізниці з’являться фінансові можливості, відомство придбає ще не один такий потяг, – підкреслив Микола Сергієнко.
Він також висловив сподівання, що цим вагоном зацікавляться й зарубіжні замовники.