Йосип Вінський разом із новопризначеним генеральним директором Укрзалізниці Василем Мельничуком, вивчаючи ситуацію в галузі, минулої п’ятниці завітали до Кременчука, щоб на місці переконатися у виробничих можливостях флагмана вагонобудівництва, побачити його технічне оснащення, почути позицію керівництва відносно подальшої співпраці із залізничниками, особливо щодо випуску пасажирських вагонів. У цьому відношенні минулий рік для крюківських вагонобудівників був одним із найгірших за п’ять років існування українського пасажирського вагона. Укрзалізниця замовила всього 34 вагони, віддавши перевагу росіянам. Нині минулорічний контракт з ними розірвано через неякісне виконання, під питанням залишається виробництво ще 88 вагонів, які ще мають надійти з Росії. Тож контракт може бути переглянутим. А в тому, що новий конкурс виграє Крюківський вагонобудівний завод, президент акціонерного товариства Володимир Приходько не має ніяких сумнівів.
– Рівень технології нашого виробництва найвищий у СНД, – наголосив він. – На жаль, за керівництва колишнього уряду ми не змогли вплинути на ситуацію ні в галузі пасажирського вагонобудування (постраждали всі наші українські та іноземні колеги-суміжники), ні в питаннях повернення податку на додану вартість. Двічі уряд Януковича приходив до влади: першого разу ми недоотримали
60 млн грн ПДВ, зараз – 150 млн. Тому сподіваємося, що новий Кабінет Міністрів ділом підтримуватиме вітчизняного виробника і виправить помилки попередників.
Після знайомства з підприємством і декількагодинних переговорів за участю Йосипа Вінського, Василя Мельничука, Володимира Приходька та міського голови Кременчука Миколи Глухова відбулася прес-конференція для журналістів. Як зазначив Йосип Вінський, за попередніми домовленостями, обсяги нинішніх замовлень Укрзалізниці на пасажирські вагони Крюківського заводу мають збільшитися у п’ять разів. “Це нормальний патріотичний підхід уряду, коли українське державне підприємство тісно працює з національним бізнесом за серйозною стратегічною програмою”, – сказав міністр.
На запитання журналістів, чи впорається Крюківський вагонзавод з таким обсягом виробництва, президент акціонерного товариства Володимир Приходько відповів: “Ми можемо випустити й 200 вагонів, адже підприємство не припиняло виробництво пасажирських вагонів. Починаючи з листопада, за власний рахунок випускаємо їх щомісячно по п’ять одиниць і накопичуємо на складах. Тому після формування портфеля замовлень ми спроможні відразу ж поставляти готову продукцію. Разом з тим, під час переговорів мова велася не тільки про портфель замовлень на поточний рік, а й про угоду на кількарічну перспективу, щоб підприємства України (наші суміжники) мали змогу спокійно працювати, позаяк сьогодні серед багатьох проблем виробничників на першому плані гостро стоїть кадрова.
Про готовність до більш ефективного ділового співробітництва з крюківськими вагонобудівниками говорив і генеральний директор Укрзалізниці Василь Мельничук: “Головним напрямом нашої співпраці буде значне збільшення замовлень на пасажирські вагони. Цікавими для нас виявилися і напрацювання заводу по рейкових автобусах. Гадаю, що десь за два роки вони матимуть сертифікацію, і ми з величезним задоволенням їх купуватимемо. Щодо вантажних вагонів, то вони не викликають у нас ніяких претензій, тому їм віддаємо перевагу. Моє ставлення до заводу в цілому позитивне”.
Позитивним кроком уперед назвали зустріч усі його учасники, адже з’явився план щодо вироблення єдиної політики, орієнтованої на реальну підтримку національного виробника, є конкретні терміни його виконання, результати якого можна буде побачити вже в першому кварталі нинішнього року.
– 2007 рік позначений створенням вантажних вагонів для європейського ринку, – наголосив Володимир Приходько, підсумовуючи здобуті досягнення. – Закінчується підготовка виробництва, у планах першого кварталу – їх серійний випуск. Сім років тому ми вже поставляли нашу продукцію на американський ринок. На європейський – уперше. Це знаковий момент, який підтверджує, що технічно й технологічно ми готові працювати за вимогами європейських стандартів. Нині ще мало хто може цим похвалитися. Також плануємо створити перший вагон міжнародного сполучення для експлуатації на маршрутах країн Європи (Бельгія, Німеччина, Італія). Це так званий вагон “Ріц”, подібні йому колись складалися в Німеччині. Сподіваюся, що незабаром випробуємо перші зразки. Сподівання та мрії щодо вагонів нового покоління пов’язую насамперед із застосуванням нової технології склеювання на основі каркасної конструкції. Цей перспективний напрям у транспорті соціального призначення домінуватиме у наших проектах наступних п’ятирічок. Тож входимо в еру пасажирських вагонів третього покоління: зі швидкістю 200 км на годину; пневмопідвішуванням; технологією клеєних кузовів, які зменшать шум, вібрацію, поліпшать умови перевезення пасажирів. Думаю, поточного року будемо продавати вагони метро і паралельно створювати зразок поїзда з асинхронним приводом. Щодо ринку вантажних вагонів, то він постійно розвиватиметься, і нам важливо завоювати своєю якістю стійкі позиції. Минулого року випущено 7,5 тисячі вантажних вагонів, що є своєрідним рекордом останніх років. Знадобилося 15 років титанічної праці, щоб вкотре піднятися до такого рівня. На цьому ми не зупинимося. Попереду багато нових проектів і планів, які передбачають не тільки застосування новітніх технологій, а й створення нових робочих місць із гідною заробітною платою. Тож усіх бажаючих запрошуємо працювати на Крюківcькому вагонобудівному заводі.
– Рівень технології нашого виробництва найвищий у СНД, – наголосив він. – На жаль, за керівництва колишнього уряду ми не змогли вплинути на ситуацію ні в галузі пасажирського вагонобудування (постраждали всі наші українські та іноземні колеги-суміжники), ні в питаннях повернення податку на додану вартість. Двічі уряд Януковича приходив до влади: першого разу ми недоотримали
60 млн грн ПДВ, зараз – 150 млн. Тому сподіваємося, що новий Кабінет Міністрів ділом підтримуватиме вітчизняного виробника і виправить помилки попередників.
Після знайомства з підприємством і декількагодинних переговорів за участю Йосипа Вінського, Василя Мельничука, Володимира Приходька та міського голови Кременчука Миколи Глухова відбулася прес-конференція для журналістів. Як зазначив Йосип Вінський, за попередніми домовленостями, обсяги нинішніх замовлень Укрзалізниці на пасажирські вагони Крюківського заводу мають збільшитися у п’ять разів. “Це нормальний патріотичний підхід уряду, коли українське державне підприємство тісно працює з національним бізнесом за серйозною стратегічною програмою”, – сказав міністр.
На запитання журналістів, чи впорається Крюківський вагонзавод з таким обсягом виробництва, президент акціонерного товариства Володимир Приходько відповів: “Ми можемо випустити й 200 вагонів, адже підприємство не припиняло виробництво пасажирських вагонів. Починаючи з листопада, за власний рахунок випускаємо їх щомісячно по п’ять одиниць і накопичуємо на складах. Тому після формування портфеля замовлень ми спроможні відразу ж поставляти готову продукцію. Разом з тим, під час переговорів мова велася не тільки про портфель замовлень на поточний рік, а й про угоду на кількарічну перспективу, щоб підприємства України (наші суміжники) мали змогу спокійно працювати, позаяк сьогодні серед багатьох проблем виробничників на першому плані гостро стоїть кадрова.
Про готовність до більш ефективного ділового співробітництва з крюківськими вагонобудівниками говорив і генеральний директор Укрзалізниці Василь Мельничук: “Головним напрямом нашої співпраці буде значне збільшення замовлень на пасажирські вагони. Цікавими для нас виявилися і напрацювання заводу по рейкових автобусах. Гадаю, що десь за два роки вони матимуть сертифікацію, і ми з величезним задоволенням їх купуватимемо. Щодо вантажних вагонів, то вони не викликають у нас ніяких претензій, тому їм віддаємо перевагу. Моє ставлення до заводу в цілому позитивне”.
Позитивним кроком уперед назвали зустріч усі його учасники, адже з’явився план щодо вироблення єдиної політики, орієнтованої на реальну підтримку національного виробника, є конкретні терміни його виконання, результати якого можна буде побачити вже в першому кварталі нинішнього року.
– 2007 рік позначений створенням вантажних вагонів для європейського ринку, – наголосив Володимир Приходько, підсумовуючи здобуті досягнення. – Закінчується підготовка виробництва, у планах першого кварталу – їх серійний випуск. Сім років тому ми вже поставляли нашу продукцію на американський ринок. На європейський – уперше. Це знаковий момент, який підтверджує, що технічно й технологічно ми готові працювати за вимогами європейських стандартів. Нині ще мало хто може цим похвалитися. Також плануємо створити перший вагон міжнародного сполучення для експлуатації на маршрутах країн Європи (Бельгія, Німеччина, Італія). Це так званий вагон “Ріц”, подібні йому колись складалися в Німеччині. Сподіваюся, що незабаром випробуємо перші зразки. Сподівання та мрії щодо вагонів нового покоління пов’язую насамперед із застосуванням нової технології склеювання на основі каркасної конструкції. Цей перспективний напрям у транспорті соціального призначення домінуватиме у наших проектах наступних п’ятирічок. Тож входимо в еру пасажирських вагонів третього покоління: зі швидкістю 200 км на годину; пневмопідвішуванням; технологією клеєних кузовів, які зменшать шум, вібрацію, поліпшать умови перевезення пасажирів. Думаю, поточного року будемо продавати вагони метро і паралельно створювати зразок поїзда з асинхронним приводом. Щодо ринку вантажних вагонів, то він постійно розвиватиметься, і нам важливо завоювати своєю якістю стійкі позиції. Минулого року випущено 7,5 тисячі вантажних вагонів, що є своєрідним рекордом останніх років. Знадобилося 15 років титанічної праці, щоб вкотре піднятися до такого рівня. На цьому ми не зупинимося. Попереду багато нових проектів і планів, які передбачають не тільки застосування новітніх технологій, а й створення нових робочих місць із гідною заробітною платою. Тож усіх бажаючих запрошуємо працювати на Крюківcькому вагонобудівному заводі.