А ось про те, що у елітних супер- чи гіпермаркетах теж можуть дурити покупців, знає далеко не кожен. Я теж до останнього часу був упевнений, що в солідних магазинах, які витрачають величезні гроші на рекламу і запевняють, що клієнт для них дорожчий за золото, можна не остерігатися підробок і махінацій із цінниками. Але прикрий випадок, що трапився зі мною в одному з будівельних гіпермаркетів, переконав мене в іншому.
Якось я вирішив підрихтувати старі двері, для чого мені знадобилися деякі інструменти. Пішов у магазин і придбав усе необхідне. Прийшовши додому, вирішив перевірити товар і помітив, що на штрих-коді на купленій стамесці – назва зовсім іншого товару. Відклеївши, побачив під цим штрих-кодом ще один із назвою товару, який мені й був потрібний, я придбав необхідне, тільки, як виявилося, за ціною іншого, дорожчого.
До речі, коли був у тому магазині, помітив, що деякий товар узагалі не має ніяких штрих-кодів. Мабуть, для того, щоб клеїти будь-які й різницю в ціні класти собі в кишеню.
Виходить, що покупця можуть ошукати й у малих, й у великих магазинах. Єдине, що може захистити, – власна пильність і уважність.
Якось я вирішив підрихтувати старі двері, для чого мені знадобилися деякі інструменти. Пішов у магазин і придбав усе необхідне. Прийшовши додому, вирішив перевірити товар і помітив, що на штрих-коді на купленій стамесці – назва зовсім іншого товару. Відклеївши, побачив під цим штрих-кодом ще один із назвою товару, який мені й був потрібний, я придбав необхідне, тільки, як виявилося, за ціною іншого, дорожчого.
До речі, коли був у тому магазині, помітив, що деякий товар узагалі не має ніяких штрих-кодів. Мабуть, для того, щоб клеїти будь-які й різницю в ціні класти собі в кишеню.
Виходить, що покупця можуть ошукати й у малих, й у великих магазинах. Єдине, що може захистити, – власна пильність і уважність.
І.ТИМОШЕНКО.
м.Полтава.
м.Полтава.