Про це розповів начальник Південної залізниці, Герой України Віктор Остапчук. На станції Полтава-Південна він оглянув колійну техніку Центру механізації колійних робіт та Колійної машинної станції №132 Південної залізниці, поспілкувався із машиністами та членами бригад, які її обслуговують.
– Саме ці агрегати – спільного українсько-австрійського, російського, австрійського виробництва – постійно задіюють для проведення ремонтних робіт, виправлення й модернізації колій, перевезення й вивантаження щебеня, прибирання сміття, – пояснив заступник начальника Південної залізниці Іван Куриляк. – Вони мають різний вік і технічне оснащення. Але всі в гарному стані й придатні до роботи. До речі, за підсумками роботи минулого року, Центр механізації колійних робіт, який очолює досвідчений керівник Василь Ємець, посів друге місце в змаганні серед колективів Південної залізниці.
– Я задоволений роботою полтавських колійників, – поділився своїми міркуваннями Віктор Остапчук. – Вони працюють бездоганно. Це передовий, добре підготовлений колектив, який освоїв сучасні технології і вміло використовує їх на практиці. Нині їхня місія досить відповідальна. Адже треба довести колії Південної залізниці до такого стану, щоб забезпечити рух поїздів зі швидкістю до 180 кілометрів за годину. Незабаром ви побачите зовсім іншу, оновлену, залізницю. Курсуватимуть нею й сучасні поїзди. Приміром, два двоповерхових пасажирських рухомих склади зараз виготовляють у Чехії. Плануємо, що вони курсуватимуть маршрутом від Харкова до Полтави і Кременчука. Також хочемо, з одного боку, осучаснити кожну станцію, а з іншого – зберегти її історичне обличчя. Бо ж Полтавщина – духовна перлина України. І повинна залишатися нею.
Начальник Південної залізниці також повідомив, що цього року заплановано електрифікувати ділянку дороги до Кременчука. У рамках підготовки заходів до відзначення 90-річчя від дня народження льотчика-космонавта, двічі Героя Радянського Союзу Георгія Берегового його ім'я відтепер носитиме потяг "Полтава – Москва". Нині завершуються реконструкція й оновлення вагонів цього поїзда. На станції Карлівка – батьківщині нашого славного земляка – теж проводиться ремонт. Планують відкрити там і меморіальну дошку Георгію Береговому.
– Незабаром від Харкова до Полтави можна буде доїхати за одну годину десять хвилин, – каже Віктор Остапчук. – Гарантуємо високу швидкість плюс безпеку руху. Тож, думаю, пасажирів у потягах побільшає. А ще хотіли б на платформах перевозити важковагові фури. Це полегшило б навантаження на дороги та значно зекономило б кошти, які використовуються на їхній ремонт. Вважаю, у залізничників є всі передумови, щоб задумане втілити у життя. Адже з нашими висококваліфікованими спеціалістами, з яких дехто має й по три вищі освіти, можна сміливо братися за будь-яку роботу і втілювати найсміливіші задуми.
Віктор Остапчук: “Незабаром ви побачите оновлену залізницю”
Опубліковано: 5 Квітня 2011