Вітаючи гостей на пленарному засіданні, ректор університету, голова оргкомітету, професор Володимир Пащенко, зокрема, зазначив, що в програмі конференції заявлено про участь у її роботі понад 160 учасників із України, Росії, Польщі, Канади, Данії, Швеції.
Промовці нагадали, що реформування освіти в Європі започатковане у 1998 році чотирма країнами – Англією, Францією, Німеччиною та Італією, а в червні 1999 року в Болоньї (Італія) було підписано спільну декларацію міністрів освіти більшості європейських країн. Україна приєдналася до Болонського процесу в 2005 році.
Професор, доктор історичних наук Володимир Пащенко, заступник голови обласної ради Петро Ворона, голова комісії з питань освіти і культури, депутат обласної ради, директор Кременчуцького педагогічного училища Іван Гальченко, ректор Української медичної стоматологічної академії, депутат обласної ради В'ячеслав Ждан наголошували також, що впровадження Болонської системи має для нас і певні ризики, тож дуже важливо зберегти власний досвід, бо ж і модель радянської освіти була класичною, і Україна має безцінні надбання. До того ж, міграція освіченої молоді становить певну небезпеку і для держави в цілому, і для нашої області зокрема. Тому дуже цікавим було в цьому контексті грунтовне дослідження заступника голови облдержадміністрації Надії Мякушко "Потреби ринку праці: пропозиції закладів освіти (особливості Полтавської області)".
Ректор Національного технічного університету імені Юрія Кондратюка, депутат обласної ради Володимир Онищенко розповів про досвід, проблеми і перспективи вищої освіти Полтавського регіону в контексті Болонської угоди.
Про міжнародний досвід сучасної освіти, проблеми її реформування, кредитно-модульну систему навчання, перехід до двоступеневої підготовки фахівців, новітні освітні технології, студентське самоврядування та ще про багато питань ішлося на засіданні секцій. Матеріали міжнародної наукової конференції буде видано окремим збірником, вони знайдуть своє місце в реалізації ідей Болонського процесу у вищих навчальних закладах України.
Промовці нагадали, що реформування освіти в Європі започатковане у 1998 році чотирма країнами – Англією, Францією, Німеччиною та Італією, а в червні 1999 року в Болоньї (Італія) було підписано спільну декларацію міністрів освіти більшості європейських країн. Україна приєдналася до Болонського процесу в 2005 році.
Професор, доктор історичних наук Володимир Пащенко, заступник голови обласної ради Петро Ворона, голова комісії з питань освіти і культури, депутат обласної ради, директор Кременчуцького педагогічного училища Іван Гальченко, ректор Української медичної стоматологічної академії, депутат обласної ради В'ячеслав Ждан наголошували також, що впровадження Болонської системи має для нас і певні ризики, тож дуже важливо зберегти власний досвід, бо ж і модель радянської освіти була класичною, і Україна має безцінні надбання. До того ж, міграція освіченої молоді становить певну небезпеку і для держави в цілому, і для нашої області зокрема. Тому дуже цікавим було в цьому контексті грунтовне дослідження заступника голови облдержадміністрації Надії Мякушко "Потреби ринку праці: пропозиції закладів освіти (особливості Полтавської області)".
Ректор Національного технічного університету імені Юрія Кондратюка, депутат обласної ради Володимир Онищенко розповів про досвід, проблеми і перспективи вищої освіти Полтавського регіону в контексті Болонської угоди.
Про міжнародний досвід сучасної освіти, проблеми її реформування, кредитно-модульну систему навчання, перехід до двоступеневої підготовки фахівців, новітні освітні технології, студентське самоврядування та ще про багато питань ішлося на засіданні секцій. Матеріали міжнародної наукової конференції буде видано окремим збірником, вони знайдуть своє місце в реалізації ідей Болонського процесу у вищих навчальних закладах України.