Це й справді так. Зокрема, як зазначає начальник управління економіки та розвитку інфраструктури Кременчуцької райдержадміністрації Надія Кобзарь, субвенція, що надходить із Державного бюджету на компенсацію витрат пільгового перевезення пасажирів, задовольняє потребу в коштах лише на 10 %. За словами начальника управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації Віктора Приходька, на початок 2011 року в районі нараховується 12 тисяч 817 осіб, котрі мають право на пільговий проїзд приміським транспортом. Загальна ж сума субвенції компенсації за пільгові перевезення на поточний рік складає лише 413 тис. грн. Ситуація ускладнюється ще й тим, що майже 40% пільговиків, які користуються приміським транспортом, є мешканцями Кременчука, на яких не поширюється субвенція за пільгові перевезення та не надається грошова компенсація районним транспортним підприємствам. Саме це і спричиняє скарги від громадян і невдоволення перевізників, породжуючи конфлікт інтересів.
Як же розв’язати проблеми? Дати відповідь на це вкрай актуальне питання нещодавно намагалися у Кременчуцькій райдержадміністрації, запросивши до розмови керівників транспортних підприємств і підприємців, які здійснюють перевезення мешканців району.
Як зазначив голова райдержадміністрації Юрій Нагорний, позитивним моментом в організації пасажирських перевезень є те, що всі населені пункти 19 сільських рад району нині забезпечені транспортним сполученням. На 52 приміських маршрутах, що не виходять за межі району, працюють 15 автоперевізників різних форм власності. Маршрути розроблено так, щоб пасажири мали змогу в зручному режимі добиратися до районної лікарні, сільських рад, установ і органів влади.
Натомість існує низка проблем, які потребують якнайшвидшого розв’язання. Найактуальнішою із них є підвищення тарифів на проїзд. Районна влада зі свого боку погодилася надати перевізникам методичну допомогу в підготовці необхідних матеріалів для узгодження в центральних відомствах, а також відпрацювати питання щодо надання компенсації за перевезення пільгових категорій населення за рахунок місцевих бюджетів сільських рад. Йшлося під час наради і про легалізацію виплати заробітної плати суб’єктів підприємницької діяльності, що надають послуги з перевезення пасажирів, і про обладнання диспетчерських пунктів, і про основні положення проекту пенсійної реформи.
Пільги є, коштів – немає…
Опубліковано: 7 Лютого 2011