Комунальна техніка крюківських вагонобудівників слугуватиме громадам

У  Великій Багачці відбулася презентація цікавої розробки конструкторів Крюківського вагонобудівного заводу – спецмашини для прибирання проїжджої частини доріг під назвою “Чистий шлях”. Захід став можливим завдяки домовленостям, досягнутим між Великобагачанським селищним головою Юрієм Саковським і головою наглядової ради ПАТ “КВБЗ” Володимиром Приходьком. На презентації були й представники міської влади Миргорода, де теж мають потребу в такій комунальній техніці.
“Чистий шлях” – спеціальна машина, сконструйована за шведською технологією типу “Бродвей”. Вона зволожує дорожню поверхню, змиває з неї бруд трьома щітками особливої конструкції і спрямовує відвал до кузова вантажівки, до якої підчеплена. Повна маса машини – 6,5 тонни, тривалість безперервної роботи – до півдоби.
У Великій Багачці “Чистий шлях” “пройшовся” вулицею Шевченка, зібравши на кількастах метрах повну вантажівку грунту, щебеню та всілякого сміття. Як зазначив на прес-конференції один із конструкторів машини, заступник начальника технічного відділу Крюківського вагонзаводу Сергій Матусов, одразу після зимового утримання доріг з активним використанням піщано-сольових сумішей очистити дорогу неможливо. Як свідчить практика, інколи доводиться проходити одними й тими ж вулицями двічі-тричі. Зате опісля цього проїжджі частини доріг виглядають зовсім інакше.
Наразі машина “Чистий шлях” працює на вулицях Кременчука, демонструючи позитивні результати. Керівництво КВБЗ також має домовленість на реалізацію таких машин для комунальних служб Києва й Кременчука. Зацікавилися “Чистим шляхом” і в Дніпрі.
Крім “Чистого шляху”, ПАТ “КВБЗ” розробляє схожу за принципом дії, але відмінну за спеціалізацією техніку з умовною назвою “Пилосос”. Якщо “Чистий шлях” здебільшого використовуватиметься для прибирання проспектів, площ, магістральних шляхів, то його менш потужний, зате компактніший аналог “Пилосос” здатен ефективно прибирати від бруду невеликі вулиці середмість. А в перспективі передбачається створення притирального механізму для тротуарів. Потреба в таких засобах догляду за дорожнім покриттям дуже велика. А процеси децентралізації та зміцнення місцевих бюджетів сприятимуть розвитку цієї галузі машинобудування.

Анатолій КАРПОВ
Журналіст

Print Friendly, PDF & Email
Ви можете залишити коментар, або Трекбек з вашого сайту. Друкувати Друкувати

Залишити комментар

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.