Розпочався процес закупівлі системи електронного документообігу (СЕД) для Полтавської обласної ради. Кошти на реалізацію ініціативи депутати виділили ще на 9-й сесії VII скликання 26 липня 2016 року, відповідно до змін Програми розвитку місцевого самоврядування на 2016–2017 роки. На придбання СЕД депутати виділили 2,5 мільйона гривень.
Поступово електронний документообіг впроваджуватимуть і в інших органах влади та комунальних закладах. У планах – створити Єдиний інформаційний простір Полтавської області.
Запровадження системи електронного документообігу є першочерговим кроком на шляху до електронної демократії в регіоні й запорукою ефективного державного управління.
– Це наша відповідь скептикам, які говорили, що неможливо втілити подібну ініціативу, бо такого ніхто раніше не робив. Давно треба засвоїти: важко – не означає неможливо. Потрібно відмовитись від “совкового” стандарту: “Хай буде, як буде”. Після впровадження електронного документообігу в обласній раді плануємо залучити до цього процесу органи місцевого самоврядування області. Вони підуть шляхом, який прокладемо ми, – заявив голова обласної ради Олександр Біленький.
Базовими перевагами впровадження СЕД є раціоналізація робочого часу працівників установ, а також економія державних коштів, зокрема й на закупівлю паперу.
Важко – не означає неможливо
Опубліковано: 8 Листопада 2016