У ВАТ “Крюківський вагонобудівний завод” підбили підсумки перших дев’яти років ХХІ століття, визначивши найяскравіші події для колективу підприємства за цей період. Зокрема, 2001 рік розпочав історію вітчизняного пасажирського вагонобудування, коли крюківські вагонобудівники подарували державі свій перший пасажирський вагон “Україна”. Вже наступного року сталевими магістралями курсували два перших столичних експреси “Київ – Харків”, а через рік до них додався ще й “Київ – Дніпропетровськ”. 2004 рік запам’ятався відродженням молодіжного руху на підприємстві й створенням відповідного підрозділу. 2005 року колектив не тільки освоїв випуск міжнародного столичного експреса “Київ – Москва”, а й отримав Державну премію за створення сімейства пасажирських вагонів.
У 2006-му заводчани відсвяткували сторіччя профспілкової організації й урочисто відкрили архітектурно-культурний комплекс “Східна прохідна”, яка стала окрасою мікрорайону Раківка на правобережжі Кременчука. 2007 рік вагонобудівники ознаменували власним рекордом із виготовлення вантажних вагонів – 7479 одиниць. Знаменними подіями 2008 року стали відправка перших пасажирських вагонів на експорт і 20-та річниця директорського стажу президента ВАТ “Крюківський вагонобудівний завод” Володимира Приходька. Минулий рік вагонобудівники прожили під знаком 140-річного ювілею рідного підприємства. А от яка подія стане визначною у році нинішньому, в колективі вирішуватимуть усі разом. Заводська газета “Вагонобудівник” навіть оголосила конкурс на найпрозорливішого ясновидця.
Разом з тим, як зазначає Володимир Приходько, головним підсумком року минулого є те, що навіть в умовах світової кризи підприємство вистояло, не згорнувши й не заморозивши перспективні програми. На придбання нової техніки витрачено вдвоє більше коштів, ніж позаторік. Вітаючи колектив із Новорічними та Різдвяними святами, він висловив упевненість, що ситуація поступово стабілізується. Крюківський вагонобудівний завод додатково запрошує на роботу працівників основних професій, маючи у портфелі замовлень солідні контракти на найближчі п’ять місяців.
Щодо минулого року, то, за попередніми підрахунками, виробництво вантажних вагонів склало 3300 одиниць. Лідерами серед них були модульні вагони для перевезення зерна і мінеральних добрив, піввагон 12-783, закритий вагон 11-7038, базова платформа 13-7024.
Не відмежувалися в акціонерному товаристві й від соціальних програм. 5320 дітей вагонобудівників за давньою традицією запросили на Новорічні та Різдвяні ранки, які пройшли у заводському Палаці культури. Кожній дитині, крім солодкого подарунку від Фонду соціального страхування, Дід Мороз і Снігуронька вручили ще й подарункові набори від заводської профспілки.
“Зоря Полтавщини”.