Вздовж навколишніх вулиць зупинилося понад 100 автобусів. Рух центральною вулицею міста фактично було паралізовано.
Причина зібрання – низькі тарифи на перевезення, які, на переконання перевізників, не відповідають економічно обгрунтованим. Учасники акції вимагали підвищити вартість проїзду з 1 грн до 1,25 грн.
Як розповів журналістам представник Полтавської обласної асоціації перевізників Михайло Костов, тариф 1,25 грн був уже погоджений облдержадміністрацією, але в останній момент (у травні) підпис відкликали, розпорядження не набрало чинності. Тариф на міські перевезення не підвищували вже півтора року. Натомість на внутрішньообласні – його підвищували вже двічі. Так, тарифна вартість кілометра на приміських і міжміських маршрутах в 1,5 – 1,8 разу вища, ніж по місту. А собівартість перевезень у міському режимі навпаки – значно більша, ніж поза містом. При однаковій відстані, за розцінками, встановленими облдержадміністрацією, проїзд у Вакулинці (міське селище) коштує 1 гривню, а до Судіївки (заміське селище) – 4 гривні. Водночас зросли ціни на бензин та запчастини до автотранспорту. Михайло Костов наголосив, що встановлення вартості проїзду в міських автобусах у сумі 1,25 грн дасть можливість підприємствам вижити. "На двох великих підприємствах, які займаються перевезенням пасажирів у Полтаві (СП "Умак" і ПП "Автомир"), ми проводили контрольну перевірку собівартості перевезення. Отже, – у СП "Умак" – 1,13 грн, а ПП "Автомир" – 1,06 грн. Тобто на даний час підприємства несуть прямі збитки". За словами представника обласної асоціації перевізників, працівники цих підприємств уже більше двох місяців не отримують заробітної плати.
До мітингувальників вийшли заступник голови облдержадміністрації Андрій Баранов та начальник головного управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації Тарас Ткаченко. Зокрема, Андрій Баранов повідомив, що підпис погодження про підвищення тарифів відкликали, бо дані, які надали перевізники для розрахунків, виявилися необ'єктивними. Натомість він запропонував розподілити місто на три перевізні зони і відповідно до відстані встановити розмір плати за квиток.
Такий варіант перевізники назвали неприйнятним. "Полтава – специфічне місто. У ньому маршрути закільцьовані. Розподілити їх на зональність неможливо: кожний маршрут накладається один на другий", – зазначив Михайло Костов.
Андрій Баранов сказав, що готовий вислухати інші пропозиції перевізників, але вони наполягали на встановленні вартості проїзду в сумі 1,25 грн. Вони також наголосили: якщо облдержадміністрація і далі не зважатиме на кризовий економічний стан підприємств, у найближчі десять днів міські автобуси у Полтаві можуть зупинитися взагалі.
У свою чергу голова облдержадміністрації Валерій Асадчев, коментуючи пікетування перевізниками облдержадміністрації, заявив, що не підпише розпорядження про підвищення тарифу на перевезення у Полтаві, повідомляє прес-служба облдержадміністрації. Він наголосив, що обласна влада у кризовий для країни рік не дозволить перекладати на плечі людей проблеми перевізників. "Допоки в країні не підвищені мінімальні соціальні стандарти, я не підпишу розпорядження про підвищення тарифів, ціна проїзду не буде підвищена ні на копійку". Натомість він запропонував владі Полтави, яка має опікуватися проблемами міського громадського транспорту, дотувати перевізників, якщо ті стверджують, що за нинішніх тарифів їхня робота є нерентабельною.
За словами голови ОДА, практика дотування комунального транспорту існує у багатьох країнах світу, де, до речі, рівень доходів населення набагато вищий, аніж в Україні.
* * *
Заступник голови облдержадміністрації Андрій Баранов провів брифінг для журналістів, де пояснив, чому облдержадміністрація не погоджується збільшити тарифи на пасажирські перевезення у Полтаві.
Зокрема, він відзначив, що підвищення тарифу на 25 відсотків є необгрунтованим. "Подорожчання пального, чим аргументують перевізники, не може бути причиною, бо його питома вага у тарифі складає всього 7 відсотків. До того ж вартість пального має тенденцію до зниження". Також він наголосив: "Не можу погодитися, щоб у структуру тарифу було закладено відсотки по кредиту та вартість оренди транспорту. А це сотні тисяч гривень. Перекладати ці кошти на плечі пасажирів є неприпустимим".
Андрій Баранов повідомив, що Полтавська міська рада уже погодила тариф на проїзд у тролейбусах до 1,25 грн. Тому очевидним є те, що у разі погодження облдержадміністрацією підняття вартості проїзду в автобусах відповідна ініціатива надійде і з боку тролейбусників.
“Зоря Полтавщини”, 5 стор., 16_12_09
Причина зібрання – низькі тарифи на перевезення, які, на переконання перевізників, не відповідають економічно обгрунтованим. Учасники акції вимагали підвищити вартість проїзду з 1 грн до 1,25 грн.
Як розповів журналістам представник Полтавської обласної асоціації перевізників Михайло Костов, тариф 1,25 грн був уже погоджений облдержадміністрацією, але в останній момент (у травні) підпис відкликали, розпорядження не набрало чинності. Тариф на міські перевезення не підвищували вже півтора року. Натомість на внутрішньообласні – його підвищували вже двічі. Так, тарифна вартість кілометра на приміських і міжміських маршрутах в 1,5 – 1,8 разу вища, ніж по місту. А собівартість перевезень у міському режимі навпаки – значно більша, ніж поза містом. При однаковій відстані, за розцінками, встановленими облдержадміністрацією, проїзд у Вакулинці (міське селище) коштує 1 гривню, а до Судіївки (заміське селище) – 4 гривні. Водночас зросли ціни на бензин та запчастини до автотранспорту. Михайло Костов наголосив, що встановлення вартості проїзду в міських автобусах у сумі 1,25 грн дасть можливість підприємствам вижити. "На двох великих підприємствах, які займаються перевезенням пасажирів у Полтаві (СП "Умак" і ПП "Автомир"), ми проводили контрольну перевірку собівартості перевезення. Отже, – у СП "Умак" – 1,13 грн, а ПП "Автомир" – 1,06 грн. Тобто на даний час підприємства несуть прямі збитки". За словами представника обласної асоціації перевізників, працівники цих підприємств уже більше двох місяців не отримують заробітної плати.
До мітингувальників вийшли заступник голови облдержадміністрації Андрій Баранов та начальник головного управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації Тарас Ткаченко. Зокрема, Андрій Баранов повідомив, що підпис погодження про підвищення тарифів відкликали, бо дані, які надали перевізники для розрахунків, виявилися необ'єктивними. Натомість він запропонував розподілити місто на три перевізні зони і відповідно до відстані встановити розмір плати за квиток.
Такий варіант перевізники назвали неприйнятним. "Полтава – специфічне місто. У ньому маршрути закільцьовані. Розподілити їх на зональність неможливо: кожний маршрут накладається один на другий", – зазначив Михайло Костов.
Андрій Баранов сказав, що готовий вислухати інші пропозиції перевізників, але вони наполягали на встановленні вартості проїзду в сумі 1,25 грн. Вони також наголосили: якщо облдержадміністрація і далі не зважатиме на кризовий економічний стан підприємств, у найближчі десять днів міські автобуси у Полтаві можуть зупинитися взагалі.
У свою чергу голова облдержадміністрації Валерій Асадчев, коментуючи пікетування перевізниками облдержадміністрації, заявив, що не підпише розпорядження про підвищення тарифу на перевезення у Полтаві, повідомляє прес-служба облдержадміністрації. Він наголосив, що обласна влада у кризовий для країни рік не дозволить перекладати на плечі людей проблеми перевізників. "Допоки в країні не підвищені мінімальні соціальні стандарти, я не підпишу розпорядження про підвищення тарифів, ціна проїзду не буде підвищена ні на копійку". Натомість він запропонував владі Полтави, яка має опікуватися проблемами міського громадського транспорту, дотувати перевізників, якщо ті стверджують, що за нинішніх тарифів їхня робота є нерентабельною.
За словами голови ОДА, практика дотування комунального транспорту існує у багатьох країнах світу, де, до речі, рівень доходів населення набагато вищий, аніж в Україні.
* * *
Заступник голови облдержадміністрації Андрій Баранов провів брифінг для журналістів, де пояснив, чому облдержадміністрація не погоджується збільшити тарифи на пасажирські перевезення у Полтаві.
Зокрема, він відзначив, що підвищення тарифу на 25 відсотків є необгрунтованим. "Подорожчання пального, чим аргументують перевізники, не може бути причиною, бо його питома вага у тарифі складає всього 7 відсотків. До того ж вартість пального має тенденцію до зниження". Також він наголосив: "Не можу погодитися, щоб у структуру тарифу було закладено відсотки по кредиту та вартість оренди транспорту. А це сотні тисяч гривень. Перекладати ці кошти на плечі пасажирів є неприпустимим".
Андрій Баранов повідомив, що Полтавська міська рада уже погодила тариф на проїзд у тролейбусах до 1,25 грн. Тому очевидним є те, що у разі погодження облдержадміністрацією підняття вартості проїзду в автобусах відповідна ініціатива надійде і з боку тролейбусників.
“Зоря Полтавщини”, 5 стор., 16_12_09