Про найважливіше з прийнятого на сесії міський голова Андрій Матковський розповів журналістам на прес-конференції.
Нарешті крига скресла, і місто починає предметніше займатися житловим фондом житлово-експлуатаційного підприємства “Будівельник”, який не є міською комунальною власністю, проте знаходиться на території міста. Ці будинки – єдині, що виявилися не готовими до опалювального сезону, і в останні дні жовтня до них ще не було подано тепло. Найгірша ситуація з опаленням будинків по вул. Шевченка, 73, вул. Ватутіна, 30/32, вул. Маршала Бірюзова, 80, якими опікується “Будівельник”. До речі, про ці проблеми неодноразово писала наша газета. Завдяки взаємозалікам, зрештою, винайшли 734 тисячі гривень для ремонтних робіт, аби швидше включити там опалення. “Ми вибрали три найпроблемніших будинки. Сьогодні комунальні служби міста вирішать найнагальніші проблеми, і ці будинки перейдуть до комунальної власності міста”, – відзначив Андрій Матковський.
Готель із підземним паркінгом з’явиться на вул. Жовтневій, 35-б, біля школи љ 3. Будівництво відбуватиметься за рахунок знесення старих гаражів. Натомість інвестор спорудить для школи футбольний майданчик зі штучним покриттям і поставить спортивні тренажери.
Міський голова розповів також про вирішення проблеми, що виникла навколо ринку “Книжкове джерело”. (“Зоря Полтавщини” розповідала читачам про цю ситуацію). У день сесії люди, багато з яких не мають відношення до книжкового ринку, прийшли з пікетом під стіни міської ради. Вони протестували проти перенесення ринку і відповідного рішення міської ради, прийнятого нещодавно.
Із 2000 року, пояснив міський голова, ринок існував на території, яку підприємство “Універсал УТОГ” орендувало у міста і брало з підприємців ринковий збір. За цей час практично жодної копійки не було вкладено в розвиток ринку. Тепер знайшовся інвестор, який зобов’язався побудувати поруч новий сучасний книжковий ринок з усіма зручностями як для покупців, так і для підприємців. За угодою, усі затрати інвестор має взяти на себе. Міська влада звернулася до правоохоронних органів, щоб було перевірено, скільки грошей із підприємців збирають за оренду і скільки йде безпосередньо на рахунок підприємства інвалідів “Універсал УТОГ” і чи немає тут бажання його керівництва просто мати доходи з ринку. Інтереси підприємців, які на ньому працюють, і полтавців, які купують книги, буде захищати міська влада. Жодне робоче місце не зникне, а ринок перенесуть на нове місце лише тоді, коли інвестор збудує там справді сучасні павільйони, подбає про зручності. Для остаточного вирішення проблеми відбудеться додаткова зустріч книготорговців, депутатів та інвестора.
Завершено роботу спеціалістів Полтавського технікуму транспортного будівництва з дослідження умов перевезення пасажирів у місті. Детальніше про це розкажуть на окремій презентації, а поки що міський голова відзначив необхідність оптимізувати структуру автобусного транспорту. Фахівці рекомендують чисельність нинішніх 565 автобусів скоротити до 340, збільшити кількість машин великої місткості й значно зменшити число мікроавтобусів. Пропонується переглянути й кількість маршрутів: з 88 залишити 58 (бо вони іноді дублюються). Поки що це лише вивчається, з висновками роботи депутати можуть і не погодитися. Втім, з урахуванням рекомендацій буде розроблено програму реформування міського автотранспорту, яку винесуть на затвердження сесії і планують втілити протягом двох років.
Нарешті крига скресла, і місто починає предметніше займатися житловим фондом житлово-експлуатаційного підприємства “Будівельник”, який не є міською комунальною власністю, проте знаходиться на території міста. Ці будинки – єдині, що виявилися не готовими до опалювального сезону, і в останні дні жовтня до них ще не було подано тепло. Найгірша ситуація з опаленням будинків по вул. Шевченка, 73, вул. Ватутіна, 30/32, вул. Маршала Бірюзова, 80, якими опікується “Будівельник”. До речі, про ці проблеми неодноразово писала наша газета. Завдяки взаємозалікам, зрештою, винайшли 734 тисячі гривень для ремонтних робіт, аби швидше включити там опалення. “Ми вибрали три найпроблемніших будинки. Сьогодні комунальні служби міста вирішать найнагальніші проблеми, і ці будинки перейдуть до комунальної власності міста”, – відзначив Андрій Матковський.
Готель із підземним паркінгом з’явиться на вул. Жовтневій, 35-б, біля школи љ 3. Будівництво відбуватиметься за рахунок знесення старих гаражів. Натомість інвестор спорудить для школи футбольний майданчик зі штучним покриттям і поставить спортивні тренажери.
Міський голова розповів також про вирішення проблеми, що виникла навколо ринку “Книжкове джерело”. (“Зоря Полтавщини” розповідала читачам про цю ситуацію). У день сесії люди, багато з яких не мають відношення до книжкового ринку, прийшли з пікетом під стіни міської ради. Вони протестували проти перенесення ринку і відповідного рішення міської ради, прийнятого нещодавно.
Із 2000 року, пояснив міський голова, ринок існував на території, яку підприємство “Універсал УТОГ” орендувало у міста і брало з підприємців ринковий збір. За цей час практично жодної копійки не було вкладено в розвиток ринку. Тепер знайшовся інвестор, який зобов’язався побудувати поруч новий сучасний книжковий ринок з усіма зручностями як для покупців, так і для підприємців. За угодою, усі затрати інвестор має взяти на себе. Міська влада звернулася до правоохоронних органів, щоб було перевірено, скільки грошей із підприємців збирають за оренду і скільки йде безпосередньо на рахунок підприємства інвалідів “Універсал УТОГ” і чи немає тут бажання його керівництва просто мати доходи з ринку. Інтереси підприємців, які на ньому працюють, і полтавців, які купують книги, буде захищати міська влада. Жодне робоче місце не зникне, а ринок перенесуть на нове місце лише тоді, коли інвестор збудує там справді сучасні павільйони, подбає про зручності. Для остаточного вирішення проблеми відбудеться додаткова зустріч книготорговців, депутатів та інвестора.
Завершено роботу спеціалістів Полтавського технікуму транспортного будівництва з дослідження умов перевезення пасажирів у місті. Детальніше про це розкажуть на окремій презентації, а поки що міський голова відзначив необхідність оптимізувати структуру автобусного транспорту. Фахівці рекомендують чисельність нинішніх 565 автобусів скоротити до 340, збільшити кількість машин великої місткості й значно зменшити число мікроавтобусів. Пропонується переглянути й кількість маршрутів: з 88 залишити 58 (бо вони іноді дублюються). Поки що це лише вивчається, з висновками роботи депутати можуть і не погодитися. Втім, з урахуванням рекомендацій буде розроблено програму реформування міського автотранспорту, яку винесуть на затвердження сесії і планують втілити протягом двох років.