Дбаючи про зниження вантажопідйомності, “АвтоКрАЗ” має цілеспрямований намір замінити на внутрішньому ринку іноземних конкурентів у сегменті мало- і середньотоннажної технік. Цей напрямок у дослідно-конструкторських роботах автозаводу – один із найбільш витратних і першочергових. Слідом за полегшеними шасі КрАЗ-5401 (4х2 та 4х4) вантажопідйомністю 12, 10 і 9 т, максимально уніфікованими з різними силовими установками і спецнадбудовами, розроблено і виготовлено середньотоннажне шасі КрАЗ-5401Н2 вантажопідйомністю 6 т. Шасі призначене для монтажу промислових надбудов і технологічного обладнання. Воно може бути виконане як із короткою, так і подовженою базою.
Вперше в модельному ряду
КрАЗа на цьому шасі встановлений 170-сильний чотирициліндровий рядний двигун екологічного класу Євро-5, що має поліпшені техніко-економічні показники за витратою пального. Двигун агрегатований із шестиступінчастою механічною коробкою передач 6J70T. Внаслідок зменшення вантажопідйомності в комплектації шасі КрАЗ-5401Н2 застосована нова модель рульового механізму меншого типорозміру, що раніше не встановлювалася на автомобілях КрАЗ. Зменшений до 6000 мм, у порівнянні з попередниками, габарит підвищує маневреність автомобіля. Цьому ж сприяє і безкапотна комфортабельна кабіна, встановлена, як і на всій лінійці машин для міста, на новому шасі КрАЗ-5401Н2.
Яка надбудова буде встановлена на “малюка” – визначить замовник. Але, що б не було змонтовано на цьому шасі – вакуумна установка, промисловий або ізотермічний фургони, сміттєзбиральне обладнання, тентована платформа, можна бути твердо впевненим у тому, що спецвиробу на базі КрАЗа під силу виконання різних завдань. А замовник матиме надійного і ефективного помічника на довгі роки.
Діна СТЕГАНЦЕВА
Журналіст