Гелікоптером по бездоріжжю і нехлюйству

Минулого вівторка, 20 вересня, Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман проінспектував якість ремонту автодоріг. Він побував у трьох областях – Черкаській, Кіровоградській і Полтавській. На ділянку автодороги М-22 Полтава – Олександрія, що на 58-му кілометрі, неподалік села Оленівка Козельщинського району, Глава Уряду прибув гелікоптером. Ознайомився зі станом робіт, пройшовся щойно укладеним асфальтом, поцікавився ходом реформи децентралізації, функціонуванням об’єднаних територіальних громад.
– Полтавщині для ремонту доріг виділено 640 мільйонів гривень. Зокрема на автошлях
М-22 спрямовано близько 300 мільйонів, із яких 85 – надійшли з Держбюджету, а 211 мільйонів – кредитні ресурси. Нині дорога Полтава – Кременчук – у роботі. На частину автошляху робимо проектні рішення, на іншій частині виконуємо капітальні й середні ремонти включно з чотирма мостами. Один із лотів фінансує обласна влада, інші – Держбюджет: державними коштами й кредитними. Цього року прагнемо зробити найбільш завантажені частини дороги. Серед них: ділянка Кременчук – поворот на Кобеляки і міст у районі села Свердловське (нині – Вишневе), який би не витримав навантаження. Для двох відрізків дороги – 25 кілометрів до Кременчука і майже 40 кілометрів до Полтави – розробляємо проектні рішення. На автошляхах обладнаємо освітлення, ущільнимо узбіччя, озеленимо; крім того, проект на наступний рік передбачає бар’єрні огорожі. До 1 листопада всі основні види робіт на дорозі закінчимо, до 15 листопада завершимо впорядкування узбіч, озеленення й інші супутні роботи, – розповів начальник Служби автомобільних доріг у Полтавській області Володимир Трояновський.
За його словами, одеське підприємство ТОВ “Ростдорстрой” – генпідрядник робіт – дає гарантію оновленому автошляху тривалістю 10 років.
– І це немало, – переконаний Володимир Трояновський. – Останній капітальний ремонт доріг в області проводили 2008 року протяжністю лише два кілометри поблизу адмінмежі із Сумською областю й мосту на автошляху М-03 (Київ – Харків – Довжанський). Усі автодороги Полтавщини здані в експлуатацію в 50–70-х роках минулого століття. Із 1980-х ні капітальних, ні поточних ремонтів на автошляхах регіону
не було.
– Запланований об’єм робіт маємо цьогоріч закінчити. Щодо поточного ремонту маємо давати п’ять років гарантії, але за договором збільшили термін до десяти років, – зазначив генеральний директор ТОВ “Ростдорстрой” Костянтин Кіосе.
Звернувся за дорученням односельців до чиновників із проблемою мешканець села Нова Україна Козельщинського району Микола Онищенко.
– Від цього місця, де триває капітальний ремонт дороги, до Нової України – один кілометр і сто метрів навпростець, але дороги нема. Доводиться об’їжджати 11 кілометрів. Своїми силами прокласти шлях не можемо, тому звертаємося до чиновників за допомогою. Просимо зробити хоч якесь покриття, не обов’язково асфальт, – пояснив суть проблеми Микола Онищенко.
Перший заступник голови облдержадміністрації Андрій Пісоцький порадив чоловікові звернутися із пропозиціями до голови Козельщинської райдержадміністрації:
– Переговоріть із ним, уточніть, що потрібно побудувати. Ми врахуємо вашу думку в програмі по ремонту доріг на наступний рік і зробимо там дорогу.
Прем’єр-міністр України наголосив, що водночас із якісним виконанням цьогорічних об’ємів робіт потрібно підготуватися й до наступного року.
– На місцях розуміють стратегію й перспективу. Думаю, об’єм фінансування доріг наступного року збільшимо вдвічі, – наголосив Володимир Гройсман.

Анна ВАСЕЦЬКА
“Зоря Полтавщини”

Print Friendly, PDF & Email
Ви можете залишити коментар, або Трекбек з вашого сайту. Друкувати Друкувати

Залишити комментар

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.