Представники Української залізничної швидкісної компанії, які побували на Крюківському вагонобудівному заводі, оглянули відремонтований міжрегіональний швидкісний поїзд локомотивної тяги підвищеної комфортності, перевірили якість виконаних робіт. Залізничники підписали відповідний акт. Оновлений поїзд уже оглянули й у Києві. Остаточна перевірка на залізниці підтвердила його готовність до експлуатації. Для такого ж ремонту на завод прибуває другий подібний поїзд.
За словами головного конструктора пасажирських вагонів локомотивної тяги Дениса Локтіонова, під час деповського ремонту стало очевидним те, що навіть після 1 мільйона кілометрів пробігу при правильній експлуатації вузли і деталі ходових частин вагонів – у задовільному стані, мають очікуваний відсоток зношеності. До того ж ті елементи і вузли, які замінили під час проведення минулого деповського ремонту на КВБЗ два роки тому, заміни не потребували.
За регламентом деповського ремонту цього разу особлива увага приділялася аналізу стану візків вагонів. Їх повністю розібрали, провели огляд та перевірили технічний стан вузлів і деталей. Під час ремонту замінили на нові колеса, гальмівні диски, підшипники.
Інші частини досліджували не менш ретельно. Фахівці Крюківського вагонобудівного здійснили детальну ревізію електрообладнання вагонів: високовольтної підвагонної магістралі, гальмівного обладнання, шафи управління, підвагонних електричних ящиків. Відремонтовано зчіпні пристрої БСУ-3, які пройшли випробування в заводському випробувальному центрі. У співпраці з постачальниками обладнання відремонтували і модернізували перетворювачі у вагонах, інше електрообладнання. Тож обсяг робіт був значним.
Фахівці корпусу пасажирського вагонобудування освіжили інтер’єр вагонів. У салонах відремонтували зламані крісла, реставрували оббивку деяких із них, покриття підлоги, усунули подряпини на пластикових поверхнях. Та й зовнішній вигляд підновили – пофарбували корпуси вагонів і візки. Тепер крюківський поїзд знову, як новенький, і готовий пробігти нові мільйони кілометрів залізницями України.
Із кожним таким ремонтом фахівці Крюківського вагонобудівного заводу отримують корисний досвід в організації та координації подібних робіт. Успішне здійснення деповського ремонту було б неможливим без тісної співпраці фахівців багатьох підрозділів КВБЗ: проектно-конструкторського та технологічного управлінь, півскатно-візкового цеху, корпусів пасажирського вагонобудування і складально-зварювального, управлінь виробництва, якості продукції, закупівель і маркетингу, заводського випробувального центру. Тож відповідальне і важливе для іміджу КВБЗ завдання загальними зусиллями виконали якісно і в зазначені терміни.
Валентина ГЕРАСИМЕНКО
Журналіст