В області нині проживає 426 тисяч пенсіонерів, і важливість якісного обслуговування людей поважного віку – завдання номер один, зазначив під час тематичної прес-конференції заступник голови облдержадміністрації Олег Пругло.
Важливим кроком на шляху до створення якісно нової пенсійної системи, головна мета якої – якість і доступність надання послуг, є оптимізація структури територіальних органів Пенсійного фонду (ПФ), вважає начальник головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області Володимир Тараторін. За його словами, нова пенсійна служба – це уникнення корупції у пенсійній системі, нові можливості для громад і економія державних ресурсів. Адже відтепер представники Пенсійного фонду зможуть надавати послуги в усіх громадах за їх бажанням.
Незважаючи на дефіцит бюджету ПФ і суттєве зниження показника самозабезпеченості коштами, пенсіонери області своєчасно отримують пенсії, середній розмір яких становить майже 1657 гривень. Загальна сума видатків Фонду за п’ять місяців цього року становить майже 4 мільярди гривень. Близько 30 відсотків цих коштів — власні надходження.
Зазначалося, що нова якість пенсійного обслуговування громадян передбачає такі зміни: час призначення пенсії кардинально скоротиться; місце обслуговування не залежатиме від місця проживання і реєстрації громадян; можливість дистанційного обслуговування дозволить пенсіонерам у будь-який час через мережу Інтернет ознайомитися з даними своєї пенсійної справи за допомогою електронного цифрового підпису.
З метою удосконалення системи надання громадянам соціальних послуг з 1 липня цього року в області стартує проект із запровадження єдиної електронної системи призначення і виплати пенсій.
Нова система передбачає функціональний поділ на дві складові: безпосереднє спілкування фахівців з пенсіонерами у залах обслуговування (фронт-офіс) і оброблення документів, отриманих від громадян, з подальшим наданням кінцевого результату (бек-офіс).
Нові підходи до пенсійного забезпечення
Опубліковано: 14 Червня 2016