Крюківські вагонобудівники готові випускати електровози

Однією з найбільших проблем Укрзалізниці сьогодні є зношеність і технічний стан тяглового рухомого складу. На цьому нещодавно наголосив міністр інфраструктури Андрій Пивоварський. Він зазначив, що 90 відсотків вантажних і пасажирських електровозів в Україні відпрацювали відведений нормативний термін і потребують негайної заміни.
Виконати це непросте в умовах війни завдання готовий Крюківський вагонобудівний завод. Як зазначає прес-служба підприємства, крюківські вагонобудівники вже активно працюють над створенням модельного ряду сучасних вантажних і пасажирських електровозів для потреб української залізниці. Більше того, готові виконати поставлене завдання у мінімальні терміни і розпочати серійний їх випуск уже 2017 року. Задля цього на підприємстві розпочали роботу над створенням модельного ряду електровозів з асинхронним тягловим приводом, використовуючи досвід розробок для двосистемних міжрегіональних швидкісних електропоїздів ЕКр-1 “Тарпан”, які нині успішно працюють на маршрутах Української залізничної швидкісної компанії. Також підприємство має досвід випуску поїздів метрополітену з асинхронним тягловим приводом. Конструктори заводу свідомі того, що нові українські електровози повинні мати низку переваг. Вони мають бути універсальними, з широким діапазоном потужності, адаптованими до інфраструктури й економними. До того ж у їхньому виробництві вже на початку планується на 50 відсотків задіяти матеріали, вузли та комплектуючі вітчизняного виробництва. У подальшому рівень локалізації зросте до 70–80 відсотків.
Наразі відбувається процес узгодження технічних завдань з Українською залізничною адміністрацією та департаментом Укрзалізниці. Питання створення ПАТ “КВБЗ” вантажних і пасажирських електровозів неодноразово розглядалося і на нарадах Укрзалізниці та Міністерства інфраструктури України. Зокрема у грудні минулого року відбулася зустріч голови наглядової ради ПАТ “КВБЗ” Володимира Приходька з Андрієм Пивоварським, де керівник вагонобудівного підприємства отримав повну підтримку Міністерства інфраструктури, адже найближчим часом на Укрзалізниці необхідно буде замінити 1200 електровозів.
Як наголошує прес-служба ПАТ “КВБЗ”, потужності Крюківського вагонобудівного заводу цілком готові до виконання поставлених завдань. На підприємстві вже створено необхідні цехи з відповідним обладнанням, які забезпечені висококваліфікованими кадрами. Залишається оголосити тендер й взятися до роботи. Цієї знакової події чекають як крюківські вагонобудівники, так і їхні партнери-суміжники. Якщо це станеться, можна буде говорити про початок економічних реформ у галузі вагонобудування.

Антон ПИСАРЧУК
Журналіст

Print Friendly, PDF & Email
Ви можете залишити коментар, або Трекбек з вашого сайту. Друкувати Друкувати

Залишити комментар

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.