З 10 листопада заяви на переведення пенсій від переселенців приймають за наявності довідки про взяття на облік.
7 листопада 2014 року Кабінет Міністрів України прийняв постанову № 595 щодо здійснення соціальних виплат особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції.
Постановою передбачено, що прийняття заяв про переведення пенсійних справ, призначення пенсій, виплату допомоги на поховання, недоотриманої пенсії від осіб, місце проживання яких зареєстровано на територіях проведення антитерористичної операції, здійснюється лише на підставі довідки про взяття на облік як тимчасово переміщеної особи, яка видається органами соцзахисту відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 року № 509.
Пенсіонер має особисто звернутися до управління Пенсійного фонду України, подати заяву про запит пенсійної справи і вищезазначену довідку. У випадках, коли довідка видана не тим територіальним органом, на території якого розташоване управління Фонду, до якого звернулася особа із заявою, необхідно буде звернутися за видачею нової довідки.
На цей час інформація про переселенців заноситься до єдиного державного реєстру тимчасово переміщених осіб. Саме в ньому буде зафіксовано, що особа має статус “переселенець” або, як вимагають законодавчі нововведення, – “переселенець зареєстрований”. Це в подальшому впливатиме на здійснення пенсійних виплат і тим пенсіонерам із числа переселенців, які на момент прийняття постанови № 595 уже перебували на обліку в Пенсійному фонді, і тим, що тільки подали чи збираються подати заяви до територіальних управлінь.
Прес-служба Головного
управління Пенсійного фонду України в Полтавській області.