Полтавський обласний контактний центр забезпечує виконання поставлених перед ним завдань, тож усі бажаючі можуть, не виходячи з власної оселі та без зайвих витрат, залишити своє звернення органам виконавчої влади, зробити зауваження, вказати на недоліки чи отримати довідкову інформацію.
Пріоритетом під час розгляду звернень є мінімізація бюрократичної тяганини та зменшення термінів розгляду порушених питань. Окремі звернення, в яких повідомляється про загрози життю і здоров’ю людини, аварійні ситуації тощо, розглядаються невідкладно.
За результатами конкретного вирішення кожного порушеного питання фахівцями контактного центру здійснюється зворотний зв’язок із заявниками для підтвердження інформації виконавця. Даний підхід сприяє налагодженню контролю громадськості за роботою влади, допомагає дисциплінувати останню та викоренити практику надання надуманої, неправдивої інформації.
Обласний контактний центр готовий забезпечити розгляд будь-якого питання, що належить до компетенції органів виконавчої влади у сферах:
– соціального захисту населення щодо надання матеріальної допомоги, призначення субсидій, компенсації, інших соціальних виплат;
– соціального захисту учасників антитерористичної операції та членів їхніх сімей щодо встановлення їм пільг, надання медичної допомоги тощо;
– призначення та виплати адресних допомог вимушеним переселенцям, переведення їхніх пенсійних та інших соціальних виплат для отримання за місцем тимчасового проживання; влаштування дітей до навчальних закладів; надання медичної допомоги;
– аграрної політики; житла та будівництва;
– функціонування мереж зв’язку та інфраструктури;
– освіти та охорони здоров’я.
Прийом звернень та надання довідково-консультативної інформації здійснюється за безкоштовним телефонним номером 0-800-502-230 (цілодобово) або на адресу електронної пошти Call-centre@adm-pl.gov.ua
(Матеріал надано департаментом інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА).
Завжди на зв’язку з громадянами
Опубліковано: 17 Листопада 2014