Крюківські вагонобудівники дали нове життя вагонам метро

Реалізація проекту “Комплексна модернізація вагонів метрополітену на КП “Київський метрополітен” наближається до завершення. У його рамках Крюківський вагонобудівний завод до кінця поточного року мав здійснити глибоку модернізацію 95 зношених вагонів за рахунок коштів цільових “зелених” інвестицій у рамках виконання вимог Кіотського протоколу. Частина таких поїздів уже курсують столичною підземкою. Днями в електродепо “Дарниця” відбулися урочистості з нагоди запуску чергової партії модернізованих поїздів метро. У заході взяли участь міський голова Києва Віталій Кличко, голова наглядової ради ПАТ “КВБЗ” Володимир Приходько, Надзвичайний і Повноважний Посол Японії в Україні Тоічі Саката. Високі гості мали можливість оглянути оновлені вагони, а згодом і проїхатися в них. Вітаючи присутніх, усі вони висловили задоволення від спільної роботи над проектом, яка розпочалася два роки тому.
– Нові модернізовані вагони Київського метрополітену дозволять підвищити рівень комфорту пасажирів, економити до 40 відсотків електроенергії та збільшити пасажиромісткість, – наголосив Віталій Кличко. – Серед результатів модернізації – також зниження шкідливих викидів, економія на обслуговуванні й ремонтах вагонів, продовження терміну експлуатації рухомого складу на 20 років, поліпшення умов роботи машиністів, підвищення рівня комфорту для пасажирів. Зважаючи на такий ефект, у столичному метрополітені готові до подальшої співпраці.
Прикладом розвитку тісних зв’язків України та Японії назвав проект Тоічі Саката.
Володимир Приходько у свою чергу подякував КДМА та японським партнерам за підтримку, без якої проект міг би не відбутися.
– Крюківські вагонобудівники за 15 років тісної співпраці з Київським метрополітеном зарекомендували себе надійними партнерами, здатними випускати залізничний транспорт соціального призначення за високими сучасними стандартами, – зазначив він. – Тож перемога КВБЗ у тендері була закономірною, адже наше підприємство запропонувало японським колегам застосувати під час модернізації найсучасніші власні технічні рішення, зокрема візки з пневмопідвішуванням і асинхронний тягловий привід. Завод виконав поставлене завдання й готовий до нових замовлень.
Вочевидь, зовсім скоро КВБЗ таке замовлення отримає. Як повідомили у КП “Київський метрополітен”, підприємство готове запропонувати ПАТ “Крюківський вагонобудівний завод” та японській компанії “Itochu” ще 160 вагонів метро
для модернізації за рахунок коштів цільових екологічних інвестицій. Перемовини про перспективи співпраці тривають за участю всіх сторін, залучених до процесу модернізації вагонів столичного метро.

Віра ІЛЬКОВА
“Зоря Полтавщини”

Print Friendly, PDF & Email
Ви можете залишити коментар, або Трекбек з вашого сайту. Друкувати Друкувати

Залишити комментар

Ліміт часу вичерпаний. Будь-ласка, перезавантажте CAPTCHA.