Учасники розширеного засідання обласного Комітету з економічних реформ, яке пройшло в обласній державній адміністрації, розглядали впровадження реформи у сфері надання адміністративних послуг. Провів зібрання голова облдержадміністрації Олександр Удовіченко. Різні аспекти цієї роботи обговорили перший заступник голови обласної ради Володимир Онищенко, директор департаменту економічного розвитку ОДА Олена Адамович, міські голови, інші офіційні особи.
Меморандум про взаємне співробітництво у сфері спрощення процедури надання адмінпослуг підписали: Олександр Удовіченко; міські голови: Полтави – Олександр Мамай, Комсомольська – Сергій Супрун, Лубен – Олександр Грицаєнко, Миргорода – Сергій Соломаха; заступник міського голови Кременчука Віктор Калашник та керівники структур – суб’єктів надання адмінпослуг, зокрема служб: міграційної, земельних ресурсів, юстиції, зайнятості, Пенсійного фонду.
– Президент України Віктор Янукович ставить завдання спрощення процедур надання послуг у різних сферах суспільного життя. Адміністративні послуги – це один із напрямків, що стосується кожного громадянина у тих чи інших питаннях, де він стикається зі службами, які повинні це забезпечити, – підкреслив Олександр Удовіченко. – Створюються центри надання адмінпослуг на рівні районів, міст, усіх адміністративних одиниць. Цей процес триває. У чотирьох містах обласного підпорядкування і в 9 районах відкриті такі центри. До нового року необхідно завершити цю роботу по всіх районах. Ремонтується приміщення в Кременчуці, де на базі колишнього дозвільного офісу буде діяти центр адміністративних послуг. Кабінет Міністрів планує незабаром прийняти рішення і затвердити типовий перелік послуг. А ми зібралися для підписання меморандуму, де формуємо свій, полтавський, варіант. Ми знаємо попередній перелік потрібних послуг. Держава свою функцію виконає, і таке рішення буде. Ми повинні до часу ухвалення відповідного рішення бути готовими до роботи.
Головною метою меморандуму є створення зручних і доступних умов для отримання адміністративних послуг фізичними і юридичними особами, забезпечення прозорості, викорінення корупції.
На кожну адміністративну послугу в області розроблені й затверджені інформаційні та технологічні картки. На Полтавщині кілька місяців тому розпочато надання адмінпослуг населенню через відділення “Укрпошти”. Від мешканців області вже надійшло понад 850 звернень на таке обслуговування. На засіданні йшлося й про проблеми, зокрема з приміщенням для державних реєстраторів у Лубнах.
Із підписанням меморандуму в області буде забезпечена взаємодія різних структур і органів самоврядування, що сприятиме спрощенню механізму отримання послуг суб’єктами господарювання та громадянами, відзначили учасники зібрання.
Ганна ЯЛОВЕГІНА
“Зоря Полтавщини”