Цьому передувала досить напружена робота з обох сторін. Таджицькі колеги, перш ніж зробити замовлення, познайомилися з досвідом експлуатації крюківських вагонів у Казахстані, де температурний режим майже однаковий: влітку – плюс 40, взимку – мінус 40. Таджицькі залізничники відрядили до Кременчука групу професіоналів на чолі із заступником начальника унітарного підприємства “Пасажирські перевезення” Каримом Муминовим. Упродовж кількох днів вони ретельно вивчали й оглядали вагони, перевіряли в дії системи контролю, життєзабезпечення, інше вагонне обладнання. І тільки після цього з найкращими враженнями зібралися в дорогу додому, проїхавши залізницями України, Росії, Казахстану, Узбекистану й Таджикистану. Та й час вибрали зимовий, коли будь-які неполадки найбільш помітні.
Прибувши до Душанбе у новому потязі, Карим Муминов наголосив, що таджицькі залізничники задоволені й конструкцією крюківських пасажирських вагонів, і якістю їхнього складання, висловив сподівання, що взаємовигідна співпраця обов’язково матиме продовження.
На урочистій церемонії передачі пасажирських вагонів, виготовлених Крюківським вагонобудівним заводом, виступили начальник Таджицької залізниці Амонулло Хукуматулло, голова правління ПАТ “КВБЗ” Євген Хворост, міністр транспорту Республіки Таджикистан Нізом Хакімов, Надзвичайний і Повноважний Посол України в Таджикистані Віктор Нікітюк.
Як повідомив із Душанбе телефоном Євген Хворост, українські вагони в Таджикистані отримали найвищу оцінку фахівців і урядовців, тож перший потяг там планують направити на міжнародний маршрут.
Фото із сайта ПАТ “КВБЗ”.