Днями на цьому підприємстві відбулася знакова подія. Президент, голова наглядової ради ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» Володимир Приходько презентував українським та білоруським урядовцям, керівникам Гомельської області чотири нові моделі пасажирських вагонів. Вагонобудівники двох країн вели мову про сьогодення й перспективи розвитку вагонобудування. Також було запропоновано оглянути кілька вагонів українського виробництва. Зокрема вагон для перевезення пасажирів у рейсах міжнародного сполучення габариту RIC, який самі вагонобудівники називають трансформером. У ньому місця для сидіння легко трансформуються у спальні, а купе на три місця можна збільшити до шести. Увагу гостей привернули й такі купейні вагони-красені, як «Мета» та вагони для швидкісного двосистемного електропоїзда підвищенної комфортності для міжрегіональних перевезень зі швидкістю 160–200 кілометрів за годину.
Виробництво усіх цих вагонів, як і найсучасніших вагонів метро з асинхронним тягловим приводом, можна досить успішно налагодити і в Гомелі. Саме на цьому й акцентував увагу Володимир Приходько. Зі свого боку білоруські урядовці не тільки позитивно сприйняли таку інформацію, а й досить уважно цікавилися технічними особливостями як новостворених пасажирських, так і вантажних вагонів. Не обійшли увагою й повідомлення про дизель-поїзди та вагони метро без машиніста, випуск яких КВБЗ планує розпочати найближчим часом.