А працівникам Крюківського вагонобудівного заводу подібні випадки додають певного песимізму, адже виробництво тунельних і поверхових ескалаторів на підприємстві освоюють уже давно. Ще десять років тому з його конвеєра зійшов перший український ескалатор ЕК-106, який поклав початок серійному випуску цих агрегатів. Нині в асортименті заводу п’ять модифікацій підйомних машин. Їхню надійність в експлуатації підтверджено багаторазовими дослідженнями й випробуваннями. Днями до цього переліку додався висновок Федеральної служби екологічного, технологічного і атомного нагляду Російської Федерації. У ньому вказано, що ескалатори, виготовлені Крюківським вагонобудівним заводом, дозволені до реалізації на всій території сусідньої держави. Це означає, що вони повністю відповідають вимогам РФ щодо промислової безпеки. Тож надання такого документа крюківським виробникам ескалаторів відкриває вільний доступ до російського ринку збуту. Така пропозиція вигідна споживачам ще й тим, що завод також випускає повний комплект запасних частин до підйомників та супроводжує їх монтаж.
І хоча крюківські ескалатори вже з’явилися в Києві, Львові, Харкові та Мінську, все ж сумарна їх кількість є досить незначною у порівнянні з виробничими потужностями заводу.
ПАТ “КВБЗ” готовий допомогти транспортникам і будівельникам України виконати свій головний обов’язок щодо безпеки громадян, і їм варто поспішати, адже в РФ зношеність ескалаторів є ще більшою. Ймовірність підвищеного попиту на них цілком вірогідна, що вкотре засвідчує вміння вагонобудівників працювати з випередженням і бачити перспективу на багато кроків уперед.