У компанії “Воля” (ТОВ “Полтавські телекомунікаційні системи”), що обслуговує абонентів кабельного телебачення, які звернулися до “Зорі Полтавщини” зі скаргами, повідомили: до них подібних претенезій стосовно якості трансляції у цей день не надходило. Втім, можливість виникнення неполадок кабельники не заперечують, пояснюючи їх або ж великим навантаженням на технічне обладнання у конкретних будинках, або проблемами безпосередньо із трансляцією
каналу “1+1”.
Та, як би там не було, а перегляд матчу зіпсовано. Тож і цілком зрозумілим є обурення глядачів, які справно платять за кабельне телебачення, а послуги отримують не завжди якісні.
Щодо відсутності скарг під час трансляції згаданого матчу, на чому наголошують оператори, то, як повідомили у зверненнях до газети телеглядачі, вони дзвонили в компанію “Воля”, однак не змогли додзвонитися. До того ж після завершення футбольного матчу Ліги чемпіонів трансляція інших програм телеканалу “1+1” проходила без подібних інцидентів.
Неспеціалістам у даній галузі важко з’ясувати причини такої ситуації. Тож хотілося б, щоб компетентні органи допомогли це зробити. Нашу публікацію просимо вважати офіційним запитом до відповідних служб, а саме: прокуратури міста Полтави, обласного управління у справах захисту прав споживачів, ТОВ “Полтавські телекомунікаційні системи”.