Організатори симпозіуму влаштували для його учасників зустрічі з онуком Василя Григоровича Кричевського – скульптором, художником-керамістом Василем Івановичем Лінде-Кричевським, який спеціально прибув із міста Бунвіль (США), аби координувати проекти учасників, та завідувачем кафедри дизайну Національної академії образотворчого мистецтва і архітектури, народним художником України, заслуженим діячем мистецтв України, професором, членом-кореспондентом Національної академії мистецтв України, членом Національної спілки художників України, графіком-плакатистом Віталієм Шостею, який презентував студентські проекти, де орнамент Василя Кричевського взято за основу.
Програмою симпозіуму було передбачено також ознайомлення з діяльністю Національного музею-заповідника українського гончарства в Опішному, меморіальних музеїв-садиб гончарської родини Пошивайлів, гончарки Олександри Селюченко, філософа й колекціонера опішненської кераміки Леоніда Сморжа, відвідини виставкових залів Центру розвитку духовної культури та “Будинку Кричевського-Лебіщака”. Щовечора відбувалися мистецькі проекти кожного з учасників симпозіуму, майстер-класи та цікаві зустрічі. Серед них – знайомство з директором Національного музею кераміки і декоративного мистецтва “Gonzales Marti”, президентом Асоціації керамології Іспанії, секретарем Секції мистецтва й дизайну Іспанського товариства скла і кераміки, доктором філософії Хауме Колль Конезою.
Підсумкова виставка робіт ІІІ ІНТЕРСимпозіуму кераміки в Опішному “2012: 12х12” перетворила зону відпочинку Музею гончарства на чудовий ансамбль садово-паркової скульптури. Однак після тривалого обговорення було вирішено найвищу нагороду – Гран-прі – цього року не присуджувати. “Мало просто зобразити орнамент. Потрібно його пропустити через себе, відчути”, – пояснив член журі Хауме Колль Конеза (Іспанія).
Першу премію у номінації “РетроМОДЕРН” здобув молодий талановитий художник-кераміст зі Львова Юрій Мусатов (володар Гран-прі минулорічного симпозіуму) за роботу “Просторовий патерн”. Відразу в двох номінаціях – “Архаїчний свічник” та “Іменне панно” – першу премію здобула Олена Сластнікова з Челябінська (Російська Федерація) з творами “Галактика” та “Панно” відповідно. Приємно, що високими результатами симпозіум завершився і для нашої землячки – полтавки Інни Гуржій. У номінації “РетроМОДЕРН” вона розділила другу премію з львів’янкою Інною Богуславською, а у номінації “Іменне панно” – з молдаванкою Світланою Шугждою.
Та найголовніше, що під час творчого заходу було створено прекрасні глиняні скульптури, що поєднали в собі сучасні тенденції розвитку кераміки в Україні й світі та унікальні орнаменти Василя Кричевського, яким близько ста років. Надалі ці твори стануть основою галереї монументально-паркової скульптури просто неба в “Будинку Кричевського-Лебіщака”.