– Таким чином, – наголошує Віктор Лотоус, – комбінату вдасться збільшити обсяги виробництва окатків до 9,5 мільйона тонн з руди власного видобутку, що більше минулорічного показника майже на 450 тисяч тонн. Підсумки першого кварталу дозволяють нам сподіватися на краще. Я не можу говорити, що криза не впливає на Полтавський ГЗК, вона постійно тримає у напрузі, впливає на процес формування ціни на окатки. Підприємству все ж вдається балансувати й утримувати заплановані параметри виробництва та собівартості. Сприяє цьому й постійний процес модернізації, оновлення техніки. У першому кварталі на комбінат надійшли чотири нових потужних “Катерпіллари”, навантажувач із ємністю ковша 11 кубічних метрів. Очікуємо також два екскаватори з ємністю ковша 23 кубічних метри. Тож маємо надію, що технічне переозброєння буде таким же успішним, як і минулого року. Задля цього активно працюємо з нинішніми партнерами й намагаємося розширювати географію збуту продукції. Минулого року цей список поповнили два нових ринки – Японія та ФРН, нині збільшуємо обсяги поставок на ці напрямки.
Віктор Лотоус також розповів про соціальний проект, який не тільки покращив організацію пасажироперевезень у Комсомольську, а й дав змогу оновити зношений транспорт. Довідавшись, що у країнах Західної Європи існує ринок збуту автобусів, які певний час використовувалися, керівництво ПГЗК відрядило свого фахівця для вивчення ситуації. Внаслідок цього було відібрано 11 автобусів, які мали хороший технічний стан. Саме ці автобуси придбав наприкінці минулого року Полтавський ГЗК. Нині вони передані в оренду пасажирському автопідприємству для організації перевезення мешканців міста і працівників ГЗК.
У планах бюджетоутворюючого підприємства Комсомольська є багато інших цікавих і корисних проектів, спрямованих на підвищення рівня та покращення якості життя його мешканців. Серед них – ремонт міського Палацу культури та творчості, будівництво спортмайданчиків зі штучним покриттям і багато іншого.