Тож делегація ПАТ “Крюківський вагонобудівний завод” на чолі з головою наглядової ради, президентом ПАТ Володимиром Приходьком разом із будівельниками також почувалася іменинниками. Нині в київському метро вже працюють шість таких поїздів із 30 вагонів, а технологічна новинка з асинхронним тягловим приводом проходить випробування. Нова станція для крюківських вагонобудівників стала новим кроком у співпраці з київськими метробудівцями. Вихід на вулицю Васильківську там забезпечують три тунельних ескалатори ЕТК-215 з висотою підйому 7 метрів, які також виготовили крюківські вагонобудівники. Усього ж у метрополітенах Києва та Мінська нині успішно експлуатуються 19 таких ескалаторів. Зокрема працівники ескалаторної служби київського метро добре знайомі з цим видом пересувної техніки й схвально відгукуються про неї. Особливо їм до вподоби те, що виробники досить уважно прислухаються до зауважень і порад експлуатаційників, з готовністю вдосконалюють продукцію. Поточного року в Києві планують відкрити ще дві нові станції метро. Вагонобудівники з Полтавщини також візьмуть участь у забезпеченні новобудов ескалаторами та вагонами. Щодо іншої продукції, то нещодавно з випробувань у Києві повернувся перший вітчизняний міжрегіональний поїзд локомотивної тяги. На полігоні Укрзалізниці він успішно пройшов перевірку ряду важливих функціональних параметрів. Нині очікуються висновки міжвідомчої комісії, яка ухвалює рішення щодо серійного виробництва того чи іншого виду нової продукції.
Крюківські вагонобудівники – київському метро
Опубліковано: 5 Січня 2012