А що робити кременчужанам? Щоб отримати відповідь на таке досить важливе запитання, у депо станції Кременчук відбулися збори, у яких взяв участь і один із заступників начальника Південної залізниці Сергій Павлов.
Серед головних претензій колективу – зменшення зарплати через значне скорочення обсягів роботи й простої тепловозів. Та найбільше залізничників цікавило те, якою буде перспектива роботи депо і чи не закриють його взагалі. На це Сергій Павлов відповів однозначно: закриття депо не планується, а от оптимізувати роботу підрозділу таки доведеться. Тим більше, що до його керівництва є багато претензій. Свої зауваження щодо організації трудової діяльності в депо висловили й представники колективу, зокрема члени незалежної профспілки.
На першому етапі трудового конфлікту керівництво Південної залізниці пообіцяло у досить короткий термін проаналізувати почуті на зборах залізничників зауваження й вжити ефективних заходів щодо нормалізації роботи депо, збереження оптимальних умов роботи колективу. Машиністи ж налаштовані й надалі боротися за своє право на працю.