Відповідно до чинного законодавства певна категорія звернень розглядалася першочергово та особисто головою облдержадміністрації. Зокрема було розглянуто 65 звернень інвалідів Великої Вітчизняної війни та 20 жінок, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”.
Загалом рівень довіри громадян до влади зріс у порівнянні з відповідним періодом минулого року. Така тенденція очікувана, оскільки структурні підрозділи облдержадміністрації, районні державні адміністрації, органи місцевого самоврядування посилили відповідальність та контроль за станом справ щодо розгляду заяв і скарг громадян, а також увагу та вимогливість до організації особистих та виїзних прийомів. Окрім того, налагоджено співпрацю облдержадміністрації із засобами масової інформації щодо висвітлення роботи зі зверненнями громадян. На офіційному веб-сайті облдержадміністрації та в газетах “Зоря Полтавщини”, “Село полтавське” щомісячно оприлюднюються графіки роботи постійно діючих прямих та “гарячих” телефонних ліній, надається інформаційна, правова, консультативно-роз’яснювальна допомога у вирішенні нагальних питань заявників.