– Цей квест створювався до дня Полтавської битви, й відповідно всі коди зашифровані у місцях, так чи інакше пов'язаних із цією подією. У квесті взяли участь вісім команд і кілька самостійних гравців, – розповів організатор квесту "Битва під Полтавою" та керівник проекту "Dozor" Дмитро Танцюра. – Більшість учасників – молоді люди, але подібні заходи цікавлять не тільки студентів, а й бізнесменів, викладачів і навіть депутатів обласної та міської рад, які побажали не розголошувати їхніх імен. Нинішній квест – піший, на відміну від ігрового проекту "Dozor", який зазвичай проходить на автомобілях чи велосипедах. Розшифрувати завдання буває досить непросто, практично у половині випадків учасники вимушені чекати підказки, які приходять на мобільні телефони гравців кожні 20 хвилин. Тривалість гри – приблизно дві години. Закінчилася вона біля музею Полтавської битви.
Швидше за всіх із завданнями впорався Володимир Маркін, якого нагородили пам'ятним кубком і дипломом.