Головною причиною падіння рейтингу професії вважається низька зарплата, яка становить 1800 грн. Щоправда, міська влада обіцяє до кінця року збільшити її на 700 грн – якщо дозволять показники виконання міського бюджету в першому півріччі. Суттєвим фактором є і відсутність гуртожитку, де могли б мешкати приїжджі. Винаймати квартиру за такої зарплати – практично неможливо.
Найбільшим парадоксом є те, що тролейбусні управління інших міст України здебільшого потерпають від неналежного стану самих тролейбусів. Керівник КП «КТУ» Олександр Вертюх запевняє, що техніка, якою здійснюють щоденні перевезення пасажирів, знаходиться у належному технічному та санітарному стані. Тільки у першому півріччі поточного року силами підприємства вдалося капітально відремонтувати ще три тролейбуси. Всього ж автопарк нараховує 52 одиниці транспорту. Втім, якщо навіть ті 15 курсантів отримають посвідчення водіїв і сядуть за кермо кременчуцьких тролейбусів, штатної чисельності водіїв вистачить тільки на 45 із них.
А тим часом головна транспортна артерія міста, вздовж якої стоять електроопори, вкрай перевантажена маломісткими маршрутками. У годину пік вони не спроможні задовольнити пасажирів, переважна більшість яких готова пересісти на тролейбуси. Але їх на маршрутах не так багато. Щодня вдається випускати у рейс тільки 25–29 одиниць на чотири маршрути, залежно від виходу на роботу водіїв. А у період відпусток чи лікарняних в управлінні справжній аврал.
Нещодавнє підвищення вартості проїзду до гривні дещо збільшило власні фінансові надходження КТУ, але головної проблеми так і не розв’язало. Міська влада основну ставку в розвитку громадського транспорту все ж робить на тролейбуси. Відділ транспорту міськвиконкому навіть розробляє концепцію руху транспорту, яка передбачає збільшення кількості тролейбусів. Планують у Кременчуці, за ініціативою міських депутатів, відкрити й додатковий маршрут. Кошти на це сподіваються відшукати за результатами перевиконання тих самих показників міського бюджету в першому півріччі.
Усе це є свідченням того, що міський електротранспорт Кременчука переживає важку кризу. Серед її складових багато чинників, основними з яких є його збитковість, залежність від несвоєчасного повернення державою компенсації за надані пільги. Тому й простоюють тролейбуси без керманичів.