– Палата є майданчиком, за допомогою якого можна лобіювати інтереси своїх виробників, торговельників, підприємців, шукати нових ділових партнерів, – наголосила заступник голови ОДА Олена Адамович. – Найближчим часом завдяки угоді, укладеній між Полтавською на Московською областями, ми візьмемо участь у виставці-ярмарку "Підмосков'я-2011". Готуємося до презентації нашої області в американській торгово-промисловій палаті. Саме тому співпраця палати і влади повинна бути системною і плідною.
– Вважаю, Полтавська торгово-промислова палата має стати своєрідним вікном, через яке спрямовуватимуться вітчизняні товари й послуги за кордон, а інвестори активно відгукуватимуться на наші пропозиції, – зазначив новообраний президент Полтавської ТПП Володимир Олійник. – У співпраці з членами палати ми відпрацюємо механізм поліпшення взаємовідносин, виявимо й ліквідуємо "вузькі місця". У Полтавської ТПП налагоджені тісні зв'язки з усіма палатами України та майже 50 закордонними структурами. Цю роботу разом із облдержадміністрацією та обласною радою ми вдосконалюватимемо, відпрацьовуючи бренд "Полтавська область", щоб сприяти інтеграції вітчизняної економіки в європейську і світову.
У роботі конференції взяли участь перший заступник голови обласної ради Володимир Онищенко та президент ТПП України Сергій Скрипченко.