– Безумовно, ми не можемо говорити, що дороги відповідають стандартам. Причиною цього є недофінансування підприємства, – зазначив Володимир Скубій. – Немає сенсу говорити про виконання планів чи отримані нашим колективом за ці роки почесні грамоти та подяки, адже стан дорожнього покриття у районі говорить сам за себе. Ямковість не ліквідована навіть на автомагістралі державного значення. При потребі у двадцять п’ять мільйонів гривень нам хоч би п’яту частину цих коштів виділили на освоєння до кінця року. Ось така арифметика. Звісно, допомагають замовлення від агрофірм, підприємств, сільських, селищної рад та інших установ, організацій – десь грейдер потрібен, десь автонавантажувач… У цьому плані сприятливим був 2008 рік – тоді ми освоїли одинадцять мільйонів гривень таких коштів. Але рік на рік не приходиться. Скажімо, у 2009-му ця сума різко зменшилася – до трьохсот тисяч гривень. А ще дуже допомогли люди, яких направляв на благоустрій придорожніх лісосмуг центр зайнятості. Результати їхньої праці ми побачили одразу.
Обсяги робіт із кожним роком збільшуються, державне фінансування зменшується, а будматеріали невпинно ростуть у ціні, розповів Володимир Скубій. І навів такі цифри: нині одна тонна асфальтобетону коштує 850 гривень, іще рік тому її можна було придбати максимум за 750 гривень, а у 2009-му – за 600 гривень. Така ж ситуація – зі щебенем та бітумом. А про ціни на пально-мастильні матеріали годі й говорити.
Сумну статистику може проілюструвати і той факт, що на сьогодні у районі для встановлення не вистачає однієї тисячі дорожніх знаків. Для цього потрібно 500–600 тисяч гривень. А це ж безпека руху!
У філії “Новосанжарський райавтодор” – 50 працівників, тобто штат укомплектований достатньо. Незважаючи на високий відсоток зносу техніки, підприємство зберегло доволі великий тракторний парк, що налічує 18 одиниць техніки. Є й 16 вантажівок. У задовільному стані зберегли й матеріальну базу, вона вважається однією з кращих на Полтавщині.
Щодо реструктуризації та можливого
приєднання Новосанжарського райавтодору до однієї з інших філій підприємства, Володимир Скубій зазначив: “Останнє слово, безумовно, за нашим керівництвом. Все будуть вирішувати в “Облавтодорі”. Тож хочеться звернутися до обласного керівництва, щоб воно дуже виважено підійшло до вирішення питання об’єднання райавтодорів. І, головне, не зробило помилки, яка призведе до того, що наші дороги стануть іще гіршими”.