Нині в конструкторських підрозділах і виробничих цехах триває напружена робота. Зокрема завершується процес виготовлення кузовів, зібрано перший дослідний зразок рами приводного візка головного вагона.
За повідомленням прес-служби підприємства, після перевірки відповідних параметрів раму направлено до Українського науково-дослідного інституту вагонобудування для проведення комплексу випробувань на міцність. Для цього на спеціальному стенді змодельовано навантаження, які рамі доведеться витримувати під час експлуатації з максимальною швидкістю. Зважаючи на те, що рама є основним елементом візка, до неї у фахівців особливі вимоги, адже від правильної й надійної конструкції залежатимуть не тільки характеристики рухової частини, а й безпека поїзда в цілому, який, за розрахунками конструкторів, зможе розвивати швидкість 220 кілометрів на годину впродовж перших 3–5 хвилин. Виготовлення пасажирських візків для крюківських вагонобудівників не новина, але модель з потужністю тяглових двигунів у діапазоні від 1 до 1,5 МВт створено вперше. У роботі над таким проектом українським спеціалістам допомагають колеги з відомих фірм Польщі, Німеччини, Австрії.
Тож є всі підстави сподіватися, що під час «Євро-2012» два новеньких вітчизняних електропоїзди з Полтавщини здобудуть упевнену перемогу на ринку перевезень футбольних уболівальників.