ідразу ж після початку продажу квитків на сайті УЄФА, в Інтернеті з'явилися сторінки з аналогічним дизайном, проте з однією помилкою – перевернутим прапором Польщі. Як пише Sport.pl, це було зроблено навмисне, щоб на власників сайта неможливо було подати до суду.
“Сайтишахраї” пропонували відвідувачам придбати квитки в обхід усіх труднощів, створених на сайті УЄФА. Охочі мали можливість “купити перепустку” на потрібний матч без реєстрації, очікування і лотереї. Але ексклюзивним продавцем виступала УЄФА, і жоден придбаний у шахраїв квиток не є справжнім.
* * *
Лотерея, що визначила щасливчиків, які отримали право на викуп квитків, відбулася в 93 етапи, причому в закритому режимі. Про це повідомив директор департаменту з планування та продажу квитків УЄФА Педро Корреа.
“Після завершення етапу замовлення квитків настав період сортування та обробки інформації. Кількість замовлень свідчить, що бажаючих придбати квитки в кілька разів більше, ніж самих білетів. Тому право на купівлю визначалося шляхом комп’ютерної лотереї. Але оскільки йдеться про замовлення на різні поєдинки і квитки різної цінової категорії, то фактично було проведено лотереї на кожен із 31 матчів (по кожній із трьох категорій окремо). А це означає, що всього відбулося 93 розіграші”, – пояснив пан Корреа.
Сама ж процедура (за зачиненими дверима й у присутності нотаріуса) проходила 19–22 квітня у штабквартирі УЄФА в швейцарському місті Ньон. Про її результати УЄФА повідомить кожного вболівальника, який подавав заявку на квиток, заявили в оргкомітеті Євро2012.
Готуючи до продажу близько 1,4 мільйона квитків, УЄФА розраховувала на 95 відсотків відвідуваності матчів. Якщо від загальної маси відняти такі категорії, як сім’я УЄФА, VIPгості, пакети гостинності, інформаційні партнери, комерційні особи, національні федерації, то у вільний продаж надійде лише 41 відсоток, тобто 500 тисяч квитків.