При цьому принципово інший. Бо у складі кожного з двох замовлених поїздів буде по 9 вагонів відкритого типу з місцями для сидіння п’яти моделей, у тому числі з окремими зонами для VIP-пасажирів та підйомником для інвалідів.
За словами головного конструктора транспорту соціального призначення підприємства Георгія Ігнатова, у конструкції вагонів та їх обладнанні передбачено чимало новинок. Вони зроблять подорож поїздами приємною, комфортною і безпечною. Головна новація в тому, що кузов зроблено з нержавіючої сталі, що подовжує термін його експлуатації до 50 років із мінімальними затратами на ремонт.
Низку новинок передбачає дизайн-проект. Зокрема, інтер’єри відзначатимуться кольоровою гамою двох типів. У одному поїзді – оздоблення, меблі та інші елементи будуть переважно синього кольору. В іншому – оливкового. Усі матеріали – екологічно чисті, пожежобезпечні.
Важливою новинкою є й міжвагонні переходи, виготовлені німецькою фірмою “HUBNER”. Вони забезпечать зручність для пасажирів, стабільність кліматичних параметрів усередині вагонів. Тамбурних дверей не буде. Двері між пасажирським відділенням і тамбуром планується зробити з прозорого матеріалу. Відкриття їх здійснюватиметься натисканням кнопки. Закриття – автоматичне.
Конструкція швидкісних поїздів передбачає дистанційне управління основними системами. З кабіни машиніста здійснюватимуться відкриття і закриття дверей усіх вагонів, включення освітлення, системи забезпечення клімату, контроль роботи найважливіших технічних параметрів. Для цього в кабіні машиніста встановлюються додатковий пульт та система комп’ютерного зв’язку з усіма вагонами.
Над створенням поїздів для Євро-2012 наполегливо працюють не тільки колектив Крюківського вагонобудівного заводу, а й чимало інших українських та закордонних фірм. Вони допомагають виконувати проектні роботи, постачають необхідні елементи та системи.
Те, що ще вчора було мрією, дещо зухвалим задумом вагонобудівників, нині стає реальністю. Складний проект фахівці підприємства втілюють у життя за принципом “Від ідеї – до результату”.
Від ідеї – до результату
Опубліковано: 1 Квітня 2011