Тому запрошення Кременчуцьким автоскладальним заводом журналістів на презентацію стало приємною подією, адже ще зовсім недавно завод змушений був скоротити майже половину працюючого персоналу і перейти на жорсткий режим економії зі зменшенням обсягів виробництва та робочого тижня.
Як розповів директор підприємства Микола Черниш, нині ситуація на заводі стабілізується, але досягнути докризового рівня вдасться не раніше 2015 року.
– Найголовніше те, – акцентує Микола Черниш, – що завод утримався у кризовий період, зберіг основних фахівців, хоча довелося зменшити кількість працюючих до 400 осіб. Підприємство зараз повністю завантажене роботою, працює повний робочий місяць. Працівники мають гідну зарплату.
Останнім часом автоскладальний завод тісно співпрацює з корейськими машинобудівниками. Минулого року там з’явилася новинка – елегантний спортивний красень кросовер “Корандо”, над дизайном якого працював відомий автомобільний дизайнер Джорджетто Джуджаро з Італії. І право складати саме цей автомобіль серед профільних підприємств трьох країн світу отримав і кременчуцький завод. Серед шанувальників автомобілів України “Корандо” уже викликав велику зацікавленість. Утім, поточного року автоскладальники мають наміри щодо випуску тисячі таких авто. Подальші обсяги виробництва залежатимуть від обсягів реалізації.
Щодо самого позашляховика, то він є універсальним автомобілем з несучим кузовом, досить економним дволітровим турбодизельним двигуном потужністю 175 к.с., механічною або автоматичною коробкою передач. До того ж “Корандо” відзначається загальною комфортністю, має найрізноманітніші системи захисту та найбільший у автомобілів такого класу багажник місткістю 486 л.
Заявки на автомобіль на заводі уже розписано на два місяці наперед. Тож є сподівання, що вже у травні кількість працюючих тут може значно збільшитися.
“КрАСЗ” презентує “Корандо”
Опубліковано: 25 Березня 2011