Такі дані навів під час колегії головного управління ветеринарної медицини в Полтавській області, де підбивали підсумки роботи за 2010 рік і визначали першочергові завдання на 2011 рік, начальник управління Сергій Аранчій. Він зазначив, що фахівці ветеринарної медицини особливу увагу приділяли якості тваринницької продукції, зокрема молока та м’яса. Йшлося й про проведення досліджень якості молока, заготовленого в приватному секторі. Найліпше ця робота виконується у Гадяцькому, Лубенському, Хорольському та Гребінківському районах, де перевіряють, відповідно, від 88 до 74 відсотків заготовленої сировини. До речі, з 1 березня заготівлю молока в несанкціонованих стихійних пунктах буде заборонено. А за кожним молокопереробним підприємством буде закріплено сировинну зону й запроваджено жорсткий контроль відповідними службами. Стосовно контролю якості м’яса, то, за словами Сергія Аранчія, при тісній співпраці фахівців ветеринарної служби з ДАІ торік вилучено неякісної продукції: м’яса птиці – 25 тонн, яловичини – 45 тонн, свинини – 32 тонни, риби та рибопродуктів – 21 тонну.
Не менш важливі завдання ставляться перед службою і на 2011 рік. Адже, окрім профілактики захворювань худоби та лікування хворих сільськогосподарських тварин, виявлення чи ліквідації вогнищ хвороб (наприклад, у 34 господарствах області у тварин виявлено туберкульоз, є і лейкоз та ін.), ветеринарно-санітарного нагляду на переробних підприємствах, контролю якості тваринницької продукції, необхідно буде контролювати ще й якість кормів, походження, законність ввезення та якість кормових добавок, надто преміксів, виконувати інші покладені на службу обов’язки.
Заступник голови облдержадміністрації Володимир Замикула звернув увагу спеціалістів ветмедицини на необхідність поліпшення профілактичної і лікувальної роботи в приватному секторі та підвищення контролю якості молока, яке заготовлюється з господарств населення, наголосивши, що Полтавщина має великий експортний потенціал. Тому слід докласти всіх зусиль, щоб полтавська продукція була якнайвищої якості, аби наситити нею не тільки внутрішній, а й зовнішній ринки. ”
Споживчому ринку – якісну продукцію
Опубліковано: 14 Лютого 2011