Депутати Володимир Тарасюк, В'ячеслав Прядко та Ігор Сірик звернули увагу директора аеропорту на необхідність пошуку дієвіших методів залучення інвестицій та самостійного фінансового забезпечення підприємства. Нині ж фінансування з обласного бюджету складає левову частку, і лише третю частину необхідних коштів аеропорт заробляє самотужки. Він має всі необхідні ліцензії та дозвільні документи, розраховані на внутрішні рейси і прийняття літаків другого класу вагою до 61 тонни. Є надія на державну підтримку в разі, якщо в заходах по підготовці до Євро-2012 Полтава буде визначена пунктом прийому літаків. Але обіцяна з Держбюджету сума в 66,3 млн грн залишається тільки обіцянкою. Неконкурентною виявилася і пропозиція по організації рейсів Полтава–Сімферополь, адже, за розрахунками аеропорту, вартість авіаквитка становитиме понад 1200 грн, хоча переліт у Сімферополь із Києва обходиться пасажиру в 517 грн.
За словами начальника головного управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації Тараса Ткаченка, ще одна можливість “оживити” аеропорт закладена у договорі між обласною радою і Міністерством транспорту та зв’язку. Якщо держава візьметься за ремонт злітної смуги, то область, відповідно, відремонтує приміщення аеровокзалу. Однак і ці наміри поки що лише на папері. Незважаючи на песимістичні реалії, депутати обласної ради наполегливі у бажанні зберегти полтавський аеропорт.
Депутати також заслухали звіт начальника управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності облдержадміністрації Дмитра Орлова про хід виконання цільової програми підтримки інвестиційної діяльності, зміцнення міжнародного іміджу та розвитку міжнародного співробітництва Полтавської області на 2008–2010 роки.
Проблемний аеропорт
Опубліковано: 26 Листопада 2009
Прес-служба обласної ради