Міський голова Полтави Андрій Матковський розповів про досягнення територіальної громади. Ефективний діалог із полтавцями – пріоритет для влади, зазначив він.
Гостей зацікавили напрацювання Полтавської міськради у цій сфері. Створено управління, яке оперативно й відповідально реагує на звернення мешканців. Для зручності відвідувачів діє інформаційний центр. До адміністратора протягом дня звертається у середньому 200 відвідувачів. Реагування посадовців на звернення стає предметом аналізу на засіданнях виконавчого комітету. Активно проходить діалог городян із місцевою владою на форумі офіційного сайта міської ради, який цього року ввійшов до двадцятки найкращих в Україні. За день сайт переглядають 500–700 користувачів. У міськвиконкомі також встановлено спеціальний ліфт для інвалідів, щоб люди з особливими потребами могли легше дістатися до кабінетів і з’ясувати свої питання.
Учасники зібрання могли переконатися у перевагах такого підходу до роботи. Їх також чекали змістовна культурна програма і знайомство з історико-архітектурними пам’ятниками древньої Полтави.
У гостей залишилися найкращі враження від побаченого й почутого. Багато чого у полтавців готові перейняти міськради інших міст. Приміром, Ірину Олефіренко з міста Красний Луч Луганської області зацікавило комп’ютерне забезпечення діяльності підрозділів виконкому. Людмила Передерей із Борисполя Київської області відзначила комфортність приміщень, де приймають громадян, – це відразу створює позитивну психоемоційну налаштованість у відвідувачів.
Діалог із полтавцями – пріоритет для влади
Опубліковано: 8 Жовтня 2009
Прес-служба Полтавської міської ради