“А потім склалося так, що потрапив на роботу до США, де працював на автозаправках, – розповідає Володимир Івченко. – Там трохи вивчив економічні відносини і заробив грошей, щоб купити машину й квартиру. Здавалося, усе, що треба, вже є. Але натура вимагала дій, треба було забезпечувати родину, і так я прийшов до підприємництва. Працював директором друкарні, розібрався у тонкощах поліграфії й згодом відкрив власну справу. Спочатку – з однокласником, потім – самостійно. Нині рекламно-виробниче приватне підприємство “Імідж-М” існує вже дев’ятий рік, має 6 підрозділів.
Підприємство займається спеціальними видами друку – зокрема нанесенням друкованого зображення на тканину, кераміку, посуд, метал тощо. Інші напрямки діяльності – виготовлення зовнішньої реклами.
– Постійно беремо участь у престижних профільних виставках, співпрацюємо з Національним Сорочинським ярмарком, – із гордістю розповідає директор РВ ПП “Імідж-М” Володимир Івченко. – Мій рецепт для підприємців-початківців, які хочуть досягти успіху, простий – протягом 9 років роботи 80 відсотків заробленого я вкладаю у розвиток виробництва. Тобто спочатку треба дбати про справу, а потім – про особисті чи домашні потреби. Вважаю, що майбутнє – за підприємцями-виробничниками.
Зоря Полтавщини? 2 cтор., 4._09._09
Підприємство займається спеціальними видами друку – зокрема нанесенням друкованого зображення на тканину, кераміку, посуд, метал тощо. Інші напрямки діяльності – виготовлення зовнішньої реклами.
– Постійно беремо участь у престижних профільних виставках, співпрацюємо з Національним Сорочинським ярмарком, – із гордістю розповідає директор РВ ПП “Імідж-М” Володимир Івченко. – Мій рецепт для підприємців-початківців, які хочуть досягти успіху, простий – протягом 9 років роботи 80 відсотків заробленого я вкладаю у розвиток виробництва. Тобто спочатку треба дбати про справу, а потім – про особисті чи домашні потреби. Вважаю, що майбутнє – за підприємцями-виробничниками.
Зоря Полтавщини? 2 cтор., 4._09._09