У галузі освіти передбачено фінансування ремонту покрівель шкіл, у сфері охорони здоров’я – потреб нової дитячої поліклініки в мікрорайоні авіамістечка. Попри складну ситуацію, зводиться другий будинок за програмою спорудження доступного житла. Про це розповів міський голова Полтави Андрій Матковський на своїй прес-конференції, коментуючи затвердження звіту про виконання міського бюджету за перше півріччя року, внесення змін до показників бюджету та інші рішення 42-ї сесії міськради, яка відбулася минулого тижня.
Серед іншого на сесії затверджено порядок розміщення та будівництва гаражів у Полтаві. Відтепер на комунальних землях заборонено споруджувати індивідуальні капітальні гаражі боксового типу. Отже, власники автомобілів вже не зможуть отримати земельну ділянку під будівництво гаража. Шанс обзавестися ним залишається лише у власників приватних домоволодінь і у тих, хто скористається можливістю побудувати його на землях гаражних кооперативів. Тимчасові металеві дозволятимуть ставити громадянам пільгових категорій (зокрема, інвалідам Великої Вітчизняної війни або інвалідам за станом здоров`я) поблизу місця проживання, але без права продажу чи передачі у спадок, якщо в сім’ї немає інших пільговиків.
Відповідаючи на запитання журналістів про перспективу роботи в Києві, звідки нібито надійшла вигідна пропозиція, Андрій Матковський назвав чутки про його згоду проміняти Полтаву на Київ недостовірними і заявив, що наступного року знов балотуватиметься на посаду міського голови Полтави.
Прикрий інцидент із присудженням Указом Президента, а слідом за цим – зміною рішення про присудження головному архітектору Полтави Вадиму Вадимову звання “Почесний архітектор України” міський голова Полтави тлумачить як неправомірне втручання в ситуацію на рівні виконавчої обласної влади, неповагу до думки громадськості, Спілки архітекторів України, органів місцевого самоврядування. Андрій Матковський припускає, що причиною стала позиція міської влади щодо будівництва пам’ятника Мазепі.
Ще одним конфліктом у стосунках міської та обласної влади стала яківчанська дорога – збудована, але не введена в експлуатацію. Міський голова відкидає звинувачення обласної виконавчої влади на адресу міста у перешкоджанні чи несприянні здачі в експлуатацію цього шляху, оскільки розпорядником коштів держсубвенції є облдержадміністрація, вона ж визначила замовника – обласне управління автомобільних доріг у Полтавській області. З якої причини замовник не здає дорогу в експлуатацію – питання не до міської влади, яка, до речі, власним коштом виготовила проектну документацію і передала замовнику, виділила ділянку й тепер готова компенсувати певні втрати підприємству “Еліта”, землями якого пролягла дорога.
“Зоря Полтавщини”. 18 серпня, 3 стор.
Серед іншого на сесії затверджено порядок розміщення та будівництва гаражів у Полтаві. Відтепер на комунальних землях заборонено споруджувати індивідуальні капітальні гаражі боксового типу. Отже, власники автомобілів вже не зможуть отримати земельну ділянку під будівництво гаража. Шанс обзавестися ним залишається лише у власників приватних домоволодінь і у тих, хто скористається можливістю побудувати його на землях гаражних кооперативів. Тимчасові металеві дозволятимуть ставити громадянам пільгових категорій (зокрема, інвалідам Великої Вітчизняної війни або інвалідам за станом здоров`я) поблизу місця проживання, але без права продажу чи передачі у спадок, якщо в сім’ї немає інших пільговиків.
Відповідаючи на запитання журналістів про перспективу роботи в Києві, звідки нібито надійшла вигідна пропозиція, Андрій Матковський назвав чутки про його згоду проміняти Полтаву на Київ недостовірними і заявив, що наступного року знов балотуватиметься на посаду міського голови Полтави.
Прикрий інцидент із присудженням Указом Президента, а слідом за цим – зміною рішення про присудження головному архітектору Полтави Вадиму Вадимову звання “Почесний архітектор України” міський голова Полтави тлумачить як неправомірне втручання в ситуацію на рівні виконавчої обласної влади, неповагу до думки громадськості, Спілки архітекторів України, органів місцевого самоврядування. Андрій Матковський припускає, що причиною стала позиція міської влади щодо будівництва пам’ятника Мазепі.
Ще одним конфліктом у стосунках міської та обласної влади стала яківчанська дорога – збудована, але не введена в експлуатацію. Міський голова відкидає звинувачення обласної виконавчої влади на адресу міста у перешкоджанні чи несприянні здачі в експлуатацію цього шляху, оскільки розпорядником коштів держсубвенції є облдержадміністрація, вона ж визначила замовника – обласне управління автомобільних доріг у Полтавській області. З якої причини замовник не здає дорогу в експлуатацію – питання не до міської влади, яка, до речі, власним коштом виготовила проектну документацію і передала замовнику, виділила ділянку й тепер готова компенсувати певні втрати підприємству “Еліта”, землями якого пролягла дорога.
“Зоря Полтавщини”. 18 серпня, 3 стор.