Відтоді у нашій державі почали реалізацію проекту “Удосконалення системи соціальної допомоги”. У його рамках Міністерством праці та соціальної політики України було розроблено та затверджено стандартну модель надання соціальної допомоги на місцевому рівні, яка базується на застосуванні Єдиної технології прийому громадян із призначення усіх видів соціальної допомоги за однією заявою та на підставі одного пакета документів.
Нещодавно таку Єдину приймальню урочисто відкрили у правобережній частині Кременчука. Вона розмістилася на першому поверсі адмінбудівлі Крюківської районної у місті Кременчуці ради, що є досить важливим моментом для відвідувачів.
– Керівництво виконкому районної ради з великою відповідальністю поставилось до впровадження проекту “Удосконалення системи соціальної допомоги”, – розповів нам голова райради Андрій Коваленко. – Управлінню праці та соціального захисту населення надано приміщення площею 1109 квадратних метрів, що майже вдвічі більше попереднього, вирішено питання співфінансування проекту за рахунок коштів місцевого бюджету. Минулого і поточного року проведено ремонтні роботи на суму 572,9 тисячі гривень, у тому числі 58 відсотків – це кошти районного бюджету, решта – кошти Міжнародного банку.
Роботи проведено з урахуванням усіх нормативів щодо створення умов безперешкодного доступу для осіб з обмеженими фізичними можливостями. Створено належні умови як для зручного прийому громадян, так і для ефективної роботи спеціалістів, котрі працюють у добре освітлених і просторих кабінетах. Значна роль у впровадженні Єдиної технології прийому громадян належить головному управлінню праці та соціального захисту населення облдержадміністрації. Начальник управління Людмила Корнієнко активно сприяла своєчасному надходженню коштів Світового банку для проведення ремонтних робіт і постійно надавала методичну допомогу в реалізації цього проекту. За що ми щиро вдячні, – наголошує Андрій Коваленко.
Варто зазначити, що сьогодні управління праці та соціального захисту населення Крюківського райвиконкому призначає близько 20 видів допомог. На його обслуговуванні перебуває більш ніж шість тисяч одержувачів різного виду допомог, компенсацій та субсидій, які призначають за наявності певних умов при наданні повного пакета документів. Тож основною метою Єдиної технології прийому громадян є призначення всіх видів допомог за однією заявою при наданні одного пакета документів. Щоб відвідувачі почувалися якомога комфортніше, Єдину приймальню поділили на функціональні сектори.
Так, у секторі очікування та заповнення заяв, де знаходяться робочі місця інформатора й координатора, допомагають у заповненні документів, а в разі необхідності запрошують спеціалістів із інших питань, що належать до компетенції управління. Тут також можна прочитати інформаційні та довідкові матеріали, буклети, пам’ятки. Створено й належні умови для очікування.
Найбільшою перевагою Єдиної приймальні є те, що прийом у ній ведеться щоденно без обідньої перерви, тоді як раніше на це відводили лише два дні на тиждень. Після одержання консультації і заповнення заяви координатор направляє відвідувача безпосередньо до сектора прийому громадян – до конкретного спеціаліста, який здійснює прийом. Прийняті від заявників документи не рідше одного разу на день передають до сектора прийняття рішень. Спеціалісти сектора обробляють прийняті документи, розраховують розміри допомог, визначають терміни їх надання, перевіряють правильність нарахування та готують рішення про призначення допомог та субсидій. Все це значно скорочує обов’язкову бюрократичну процедуру.
У приміщенні адмінбудинку облаштовано як зовнішній, так і внутрішній пандуси, санвузол обладнано відповідно до потреб інвалідів. У Єдиній приймальні створено всі умови для прийому громадян із фізичними вадами. Усе це є свідченням того, що соціальний захист у Крюківському районі – це не лише матеріальне забезпечення, а й дбайливе та шанобливе ставлення до кожної людини.
“Зоря Полтавщини”, 2 стор., 7_08_09
Нещодавно таку Єдину приймальню урочисто відкрили у правобережній частині Кременчука. Вона розмістилася на першому поверсі адмінбудівлі Крюківської районної у місті Кременчуці ради, що є досить важливим моментом для відвідувачів.
– Керівництво виконкому районної ради з великою відповідальністю поставилось до впровадження проекту “Удосконалення системи соціальної допомоги”, – розповів нам голова райради Андрій Коваленко. – Управлінню праці та соціального захисту населення надано приміщення площею 1109 квадратних метрів, що майже вдвічі більше попереднього, вирішено питання співфінансування проекту за рахунок коштів місцевого бюджету. Минулого і поточного року проведено ремонтні роботи на суму 572,9 тисячі гривень, у тому числі 58 відсотків – це кошти районного бюджету, решта – кошти Міжнародного банку.
Роботи проведено з урахуванням усіх нормативів щодо створення умов безперешкодного доступу для осіб з обмеженими фізичними можливостями. Створено належні умови як для зручного прийому громадян, так і для ефективної роботи спеціалістів, котрі працюють у добре освітлених і просторих кабінетах. Значна роль у впровадженні Єдиної технології прийому громадян належить головному управлінню праці та соціального захисту населення облдержадміністрації. Начальник управління Людмила Корнієнко активно сприяла своєчасному надходженню коштів Світового банку для проведення ремонтних робіт і постійно надавала методичну допомогу в реалізації цього проекту. За що ми щиро вдячні, – наголошує Андрій Коваленко.
Варто зазначити, що сьогодні управління праці та соціального захисту населення Крюківського райвиконкому призначає близько 20 видів допомог. На його обслуговуванні перебуває більш ніж шість тисяч одержувачів різного виду допомог, компенсацій та субсидій, які призначають за наявності певних умов при наданні повного пакета документів. Тож основною метою Єдиної технології прийому громадян є призначення всіх видів допомог за однією заявою при наданні одного пакета документів. Щоб відвідувачі почувалися якомога комфортніше, Єдину приймальню поділили на функціональні сектори.
Так, у секторі очікування та заповнення заяв, де знаходяться робочі місця інформатора й координатора, допомагають у заповненні документів, а в разі необхідності запрошують спеціалістів із інших питань, що належать до компетенції управління. Тут також можна прочитати інформаційні та довідкові матеріали, буклети, пам’ятки. Створено й належні умови для очікування.
Найбільшою перевагою Єдиної приймальні є те, що прийом у ній ведеться щоденно без обідньої перерви, тоді як раніше на це відводили лише два дні на тиждень. Після одержання консультації і заповнення заяви координатор направляє відвідувача безпосередньо до сектора прийому громадян – до конкретного спеціаліста, який здійснює прийом. Прийняті від заявників документи не рідше одного разу на день передають до сектора прийняття рішень. Спеціалісти сектора обробляють прийняті документи, розраховують розміри допомог, визначають терміни їх надання, перевіряють правильність нарахування та готують рішення про призначення допомог та субсидій. Все це значно скорочує обов’язкову бюрократичну процедуру.
У приміщенні адмінбудинку облаштовано як зовнішній, так і внутрішній пандуси, санвузол обладнано відповідно до потреб інвалідів. У Єдиній приймальні створено всі умови для прийому громадян із фізичними вадами. Усе це є свідченням того, що соціальний захист у Крюківському районі – це не лише матеріальне забезпечення, а й дбайливе та шанобливе ставлення до кожної людини.
“Зоря Полтавщини”, 2 стор., 7_08_09