Журналісти з Донеччини, Київщини, Івано-Франківщини, Хмельниччини та багатьох інших областей ознайомилися з історичними пам’ятками Полтави, зокрема відвідали державний історико-культурний заповідник “Поле Полтавської битви”, побували на батьківщині Миколи Гоголя у селі Гоголеве, в знаменитих Великих Сорочинцях і Опішні, а потім помандрували до славнозвісного курортного Миргорода. Там гостей радо зустрів генеральний директор оздоровниці заслужений лікар України Олександр Гавловський. Він розповів про історію та лікувальні можливості курорту, де працюють більше сотні висококваліфікованих лікарів. Створена сучасна діагностична та лікувальна база. Курорт – гастроентерологічний. Проте кожний з чотирьох санаторіїв має свою спеціалізацію. У санаторії “Полтава”, наприклад, крім хвороб органів травлення, лікують тих, хто одужує після інфаркту. Колектив санаторію “Миргород” спеціалізується на реабілітації ліквідаторів аварії на Чорнобильській АЕС, а в санаторії “Хорол” оздоровлюються і готуються до пологів вагітні жінки. У санаторії “Березовий гай” працює базова для всієї України школа профілактики цукрового діабету, створена у співпраці з німецькими медиками.
Наступним пунктом маршруту прес-туру став Миргородський завод мінеральних вод (МЗМВ). Свій родовід це підприємство веде з 1927 року. В 1974-му тут ввели в експлуатацію новий завод, який тринадцять років тому розпочав стратегічне партнерство з групою компаній IDS Group. Об’єднання відомого виробника і потужної дистрибуційної мережі (8 власних філій і близько 60 основних дистриб’юторів) забезпечило новоствореному об’єднанню лідерство на ринку мінеральних вод України. Сьогодні IDS Group є абсолютним лідером вітчизняного ринку мінеральних вод у всіх його категоріях. Група компаній контролює понад 28% ринку і постійно поширює свою присутність.
– Сьогодні Миргородський завод мінеральних вод – це підприємство з бездоганною багаторічною репутацією, яке з року в рік покращує свої економічні показники. Ми володіємо сучасним, сертифікованим за міжнародними стандартами обладнанням, наш персонал визнано найбільш кваліфікованим в Україні. Продукція заводу має унікальні лікувальні властивості й відрізняється високою якістю, а широкий асортимент задовольняє найвибагливішого споживача, – сказав під час зустрічі з журналістами Валерій Сенько, генеральний директор ЗАТ “Миргородський завод мінеральних вод”.
У 2006 році на МЗМВ було запущено найпотужнішу лінію розливу. Її продуктивність – 24 тисячі пляшок на годину. Нині завод виробляє мінеральну воду торгових марок “Миргородська”, “Старий Миргород”, “Сорочинська” та “Аляска”. Для тих споживачів, які люблять напої зі смаком, наприклад, солодкі води, соки чи холодні чаї, але прагнуть споживати більш здорову альтернативу, завод запропонував “Фреш-Актив” – природну столову газовану воду з приємним освіжаючим смаком. Це здоровий напій винятково природного походження, оскільки в ньому відсутні будь-які синтетичні ароматизатори, барвники, консерванти чи інші штучні складові.
– Миргородський завод мінеральних вод визнано одним із найкращих роботодавців Центральної та Східної Європи у 2008 році за результатами дослідження, котре щорічно проводить міжнародна компанія Hewitt Associates (www.hewittassociates.com) за спонсорської підтримки Wall Street Journal Europe. МЗМВ посів 9-е місце у щорічному рейтингу найкращих роботодавців Центральної та Східної Європи в категорії “Великі компанії” і став єдиною українською компанією, яка потрапила до цієї категорії рейтингу. Дослідження проводилось у 2008–2009 рр. в одинадцяти східно- та центральноєвропейських країнах, серед яких Австрія, Болгарія, Чехія, Угорщина, Словаччина, Словенія, Туреччина, Польща, Румунія, Україна та Росія, – зазначила Наталія Матусевич, директор з розвитку бізнесу і маркетингу IDS Group.
“Зоря Полтавщини”. 2 стор., 4 серпня
Наступним пунктом маршруту прес-туру став Миргородський завод мінеральних вод (МЗМВ). Свій родовід це підприємство веде з 1927 року. В 1974-му тут ввели в експлуатацію новий завод, який тринадцять років тому розпочав стратегічне партнерство з групою компаній IDS Group. Об’єднання відомого виробника і потужної дистрибуційної мережі (8 власних філій і близько 60 основних дистриб’юторів) забезпечило новоствореному об’єднанню лідерство на ринку мінеральних вод України. Сьогодні IDS Group є абсолютним лідером вітчизняного ринку мінеральних вод у всіх його категоріях. Група компаній контролює понад 28% ринку і постійно поширює свою присутність.
– Сьогодні Миргородський завод мінеральних вод – це підприємство з бездоганною багаторічною репутацією, яке з року в рік покращує свої економічні показники. Ми володіємо сучасним, сертифікованим за міжнародними стандартами обладнанням, наш персонал визнано найбільш кваліфікованим в Україні. Продукція заводу має унікальні лікувальні властивості й відрізняється високою якістю, а широкий асортимент задовольняє найвибагливішого споживача, – сказав під час зустрічі з журналістами Валерій Сенько, генеральний директор ЗАТ “Миргородський завод мінеральних вод”.
У 2006 році на МЗМВ було запущено найпотужнішу лінію розливу. Її продуктивність – 24 тисячі пляшок на годину. Нині завод виробляє мінеральну воду торгових марок “Миргородська”, “Старий Миргород”, “Сорочинська” та “Аляска”. Для тих споживачів, які люблять напої зі смаком, наприклад, солодкі води, соки чи холодні чаї, але прагнуть споживати більш здорову альтернативу, завод запропонував “Фреш-Актив” – природну столову газовану воду з приємним освіжаючим смаком. Це здоровий напій винятково природного походження, оскільки в ньому відсутні будь-які синтетичні ароматизатори, барвники, консерванти чи інші штучні складові.
– Миргородський завод мінеральних вод визнано одним із найкращих роботодавців Центральної та Східної Європи у 2008 році за результатами дослідження, котре щорічно проводить міжнародна компанія Hewitt Associates (www.hewittassociates.com) за спонсорської підтримки Wall Street Journal Europe. МЗМВ посів 9-е місце у щорічному рейтингу найкращих роботодавців Центральної та Східної Європи в категорії “Великі компанії” і став єдиною українською компанією, яка потрапила до цієї категорії рейтингу. Дослідження проводилось у 2008–2009 рр. в одинадцяти східно- та центральноєвропейських країнах, серед яких Австрія, Болгарія, Чехія, Угорщина, Словаччина, Словенія, Туреччина, Польща, Румунія, Україна та Росія, – зазначила Наталія Матусевич, директор з розвитку бізнесу і маркетингу IDS Group.
“Зоря Полтавщини”. 2 стор., 4 серпня