Люди не завжди переглядають каталоги періодичних видань і, можливо, зовсім не знають про існування тієї або іншої газети чи журналу. Воно й не дивно: до нинішнього каталогу періодичних видань увійшло три тисячі найменувань друкованих ЗМІ. Кожен читач може знайти потрібне йому видання за потребою чи вподобанням – було б лише бажання! Саме воно є визначальним, адже ціна періодичних видань, як правило, нижча за роздрібну, а тарифи на послуги з розповсюдження періодичних видань за передплатою від “Укрпошти” – мінімальні. Додайте до цього ще й велику кількість призів від редакцій, які чекають на найактивніших передплатників улюблених видань, можливість здійснити передплату як телефоном, так і не виходячи з власної домівки – це очевидні переваги цієї послуги!
У цілому, аналізуючи результати нинішньої передплатної кампанії в Полтавській області, можна констатувати той незаперечний факт, що, попри всі життєві труднощі й негаразди, обсяги передплачених видань, порівняно з минулими роками, невпинно зростають. Ось лише деякі цифри.
Станом на 1 липня 2009 року передплачено 682 тисячі 852 примірники газет і журналів – це 105 відсотків порівняно з відповідним періодом минулого року. Із них газет і журналів України – 88 тисяч 957 примірників, видань інших країн – 575 примірників, місцевих – понад 180 тисяч.
Аналіз результатів передплатної кампанії свідчить про стійку тенденцію до зменшення тиражів іноземних видань і збільшення частки загальнодержавних видань. Лідером тут є “Сільські вісті”. Щодо місцевих видань, то вподобання полтавців залишаються незмінними. Вони, як і раніше, із задоволенням передплачують “Зорю Полтавщини”, “Полтавський вісник”, “Вечірню Полтаву” і “Село полтавське”.
А полтавські поштовики вже проводять підготовку до передплатної кампанії на 2010 рік, яка розпочнеться у вересні.
Зоря Полтавщини, 1 стор., Вівторок, 28 липня 2009 р.
У цілому, аналізуючи результати нинішньої передплатної кампанії в Полтавській області, можна констатувати той незаперечний факт, що, попри всі життєві труднощі й негаразди, обсяги передплачених видань, порівняно з минулими роками, невпинно зростають. Ось лише деякі цифри.
Станом на 1 липня 2009 року передплачено 682 тисячі 852 примірники газет і журналів – це 105 відсотків порівняно з відповідним періодом минулого року. Із них газет і журналів України – 88 тисяч 957 примірників, видань інших країн – 575 примірників, місцевих – понад 180 тисяч.
Аналіз результатів передплатної кампанії свідчить про стійку тенденцію до зменшення тиражів іноземних видань і збільшення частки загальнодержавних видань. Лідером тут є “Сільські вісті”. Щодо місцевих видань, то вподобання полтавців залишаються незмінними. Вони, як і раніше, із задоволенням передплачують “Зорю Полтавщини”, “Полтавський вісник”, “Вечірню Полтаву” і “Село полтавське”.
А полтавські поштовики вже проводять підготовку до передплатної кампанії на 2010 рік, яка розпочнеться у вересні.
Зоря Полтавщини, 1 стор., Вівторок, 28 липня 2009 р.